חיים לילד

מסייעים למשפחות חולי הריאה להחלים בסמוך לים המלח

לאור המצב הבטחוני והתמשכות המלחמה, בחיים לילד ממשיכים לסייע למשפחות חולי הריאה להחלים במרכז הרפואי בסמוך לים המלח- מקום מומלץ לחולי ריאה ונחשב מוגן בימים אלה(בריאות).

מלונית חיים לילד (צילום: יח"צ)

לאור המצב הבטחוני והתמשכות המלחמה, מטופלים רבים שכבר הזמינו מקומות במרכז הרפואי של חיים לילד הסמוכה לים המלח, נאלצו לדחות את מועד הגעתם למרכז הרפואי למועד אחר. יחד עם זאת, משפחות רבות המבקשות לשהות במרכז הרפואי ועד עתה לא יכלו להזמין לתקופה זו בשל העובדה שהתפוסה הייתה מלאה, מוזמנים לפנות כעת ל'חיים לילד' לאחר שנותרו חדרים פנויים.

בחיים לילד מציינים שמיקומה של המרכז הרפואי בסמיכות לים המלח, מלבד היתרונות הבריאותיים כפי שממליצים הרופאים, נחשב בתקופה זו למקום בטוח, וללא אזעקות.

מקיומה של המרכז הרפואי נבחר בקפידה ובהמלצת הרופאים, לאחר שהוברר למעלה מכל ספק שהשהות במקום מסייעת לחולים ומגדילה את תפקודי הריאה שלהם ושאר המדדים. לאור המעלות הבריאותיות של ים המלח, מגיעים חולי CF ופסוריאזיס ליהנות מהיתרונות הבריאותיים במקום – דבר המסייע לאיכות חייהם של החולים.

ע"פ המחקרים הרפואיים, הוכח שכמות החמצן שחולה מקבל מאוויר ים המלח, דומה לכמות חמצן שמקבל חולה שמחובר למסכת חמצן; אמנם במינון נמוך, אך השפעתו מרובה. השהות בים המלח מאפשרת לחולים לקבל את החמצן באופן רצוף 24 שעות ביממה ובאופן טבעי. כמו"כ, המינרלים הנמצאים באקלים המיוחד של ים המלח, משפיעים לטובה על הנפש, ומשרים על האדם רוגע ושלווה מיוחדים.

החולים מקרב הציבור החרדי נאלצו להמעיט או להימנע כליל מביקור בים המלח, לאור העובדה כי אין בנמצא בית רפואה שמותאם לאורח החיים החרדי. עם פתיחתה של המרכז 'רגעים קסומים' ע"י 'חיים לילד' נרשמה תפוסה מרבית לאורך רוב ימות השנה, בפרט בתקופה זו, על ידי חולים המשתייכים לציבור החרדי ובני משפחותיהם.

לשם כך נטל על עצמו יו"ר חיים לילד הרב ראובן סקלר את המשימה להקים מלונית ייעודית באחד המקומות האטרקטיביים בסמיכות לים המלח. בתקופה זו של השנה, הנחשבת לאחת העונות המבוקשות ביותר לנופש רפואי בים המלח, מגיעות משפחות רבות למרכז הרפואי של חיים לילד בהמלצת הרפואים.

ארגון 'חיים לילד' שמפעיל מזה שנים את המלונית, נערך לקליטתם של החולים ובני משפחותיהם בכל ימות השנה. במלונית נהנים החולים מסוויטות מאובזרות לצד מטבחים כשרים ואווירה שלווה ורגועה. החולים נהנים מהיתרונות הבריאותיים ומהאוויר המיוחד של ים המלח המומלץ ע"י כל הרופאים והמומחים כמסייע לבריאותם של החולים.

יו"ר ארגון 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר מציין: "בדרך כל בעונה זו של השנה כל החדרים תפוסים, אך בשל המצב הבטחוני משפחות שכבר הזמינו ביקשו לדחות למועד אחר בשל אילוצים שונים. לשם כך, נענו לאתגר ופתחנו בהרשמה מיידית למשפחות הרוצות להגיע לתקופת החלמה דווקא בתקופה מתוחה זו. בחיים לילד נעשה הכל ע"מ שהחולים ובני משפחותיהם ישהו במקומות בטוחים ויוכלו לחזור לתפקוד מלא תוך שמירה על בריאותם הגופנית והנפשית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר