מדבקות הרזיה - לא מה שחשבתם

המרדף אחר הדיאטה המושלמת מביא אותנו לנסות דברים חדשים. הטרנד העכשווי הוא מדבקות הרזיה. אז האם זה באמת יעזור לכן בדיאטה? כל מה שמעניין על מדרזים הרזיה ושיטות מתקדמות (חדשות, בריאות)

כיכר השבת | מקודם |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

למה סלים פאץ'?

בניגוד לדיאטות הרזיה קיצוניות כאלה ואחרות, אשר מוציאות אל מחוץ לתפריט קבוצות מזון נרחבות וחוסכות מהגוף רכיבים תזונתיים רבים החיוניים לתפקודו התקין, הרי שסלים פאץ' מאפשרת דיאטה מאוזנת, יציבה ובריאה. לא, לא מדובר באיזו מדבקת קסמים, אבל בהחלט מדובר במדבקה אשר תעזור לכם לשלוט על הרעב, על החשק לפחמימות וכך תוכלו להקפיד יותר בקלות על דיאטה מאוזנת.

איך זה עובד?

סלים פאץ' היא מדבקת הרזיה טרנס-דרמית אשר מוצמדת אל העור, ודרכו, מחדירה אל הגוף מכלול רכיבים טבעיים, אפקטיביים ורבי עוצמה, אשר חודרים היישר אל הגוף, ונספגים בו באופן אופטימלי, ללא צורך בפירוק חומרים ובעיכול. הספיגה המקסימלית של רכיבי המדבקה רותמת את הגוף להליך הרזיה רב עוצמה, ועם זאת, מאוזן, אשר מאפשר להשיל בכל שבוע קילוגרם עד שלושה קילוגרמים מהמשקל, תלוי בתפריט התזונה אליו נצמדים.

מה הלקוחות מספרים?

"ממוצע הירידה בקרב לקוחותינו הוא כ-6 ק"ג בממוצע בחודש, כאשר יש לקוחות שהורידו אפילו 10 ק"ג בחודש ולחילופין יש לקוחות שהורידו קילו אחד בלבד, כי הם פשוט הרשו לעצמם לאכול יותר, דווקא בגלל המדבקה" אומרת לנו דניאל, מנהלת שירות לקוחות בחברת דיאט פארם.

בנוסף לירידה במשקל, לקוחות מספרים על עליה באנרגיה ובחיוניות היומיומית.

ללא צורך בתפריטים רצחניים

בדיאטה הזו לא תצטרכו להגביל את התפריט למספר רכיבים מצומצם. מומלץ להיצמד לאחד מהתפריטים שמגיעים יחד עם ערכת המדבקות בכדי להשיג תוצאות אופטימליות ומהירות.

עם זאת, שימו לב שלא להתפתות לאכול יותר דווקא בגלל השימוש במדבקת ההרזיה.

ללא תופעות לוואי

מדבקת הסלים פאץ' מכילה רכיבים טבעיים בלבד ועל כן אין תופעות לוואי ידועות. ניתן להשתמש במדבקה מגיל 7 ומעלה אך בחברה מדגישים כי מתחת לגיל 18 יש צורך בהתאמה אישית של תפריט תזונה וליווי דיאטנית החברה, אותו מספקת החברה ללקוחות ללא עלות נוספת.

מדבקת הסלים פאץ' עכשיו במחיר מיוחד לזמן מוגבל !

לפרטים נוספים – הקליקו ובקרו באתר הרשמי >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר