טרגדיה בצפון

פעוט בן שנה וחצי חזר עם בני משפחתו מאומן ונפטר

פעוט בן שנה וחצי, בן למשפחה המשתייכת לחסידות ברסלב ומתגוררת בגליל נפטר • הפעוט שלא חוסן שב לפני כשבוע עם משפחתו מאומן וחש שלא בטוב, רק כעבור חמישה ימים נלקח לרופא בקופת חולים שהורה לפנותו לחדר המיון • הוא פונה ברכב הוריו אך הגיע לחדר המיון כשהוא ללא רוח חיים (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: קובי גדעון / פלאש 90)

טרגדיה בצפון: פעוט בן שנה וחצי, בן למשפחה המשתייכת לחסידות ברסלב ומתגוררת באחד הישובים בגליל נפטר בתחילת השבוע ברכב הוריו.

מפרטים ראושנים עולה כי הפעוט לא היה מחוסן ובמשך חמישה ימים היה חולה. לאחר שמצבו הידררד, הוא נקלח על-ידי הוריו לרופא בקופת חולים שהורה לפנותו מיידית לחדר המיון בשלב מצבו הירוד.

ההורים החליטו לפנות את בנם לבית החולים ברכבם אלא שבדרך לחדר המיון בבית החולים 'זיו' בצפת הוא נפטר. צוות חדר המיון קיבל לידיו את הפעוט כשהוא ללא רוח חיים ולאחר מאמצי החייאה קבע מותו.

לפי הדיווח ב-ynet, המשפחה חזרה לפני כשבוע מאומן כאשר מיד לאחר הנחיתה מצבו הבריאותי של הפעוט הידרדר אך ההורים לקחו את בנם לקופת חולים רק כעבור חמישה ימים.

עוד דווח כי הפעוט לא חוסן בחיסונים המקובלים בטיפת חלב ולא היה נתון תחת מעקב רפואי מסודר. בנוסף, הוא נלקח לטיפת חלב רק פעם אחת מאז שנולד.

חבר של המשפחה אמר ל-ynet כי "זה סיפור מטורף ובלתי נתפס. יש הרבה שאלות שנותרו ללא מענה. למה האמא התעכבה כל כך הרבה ימים כשמצבו הידרדר ולא לקחה אותו לבדיקת רופא ילדים, למה הוא פונה ברכב ולא באמבולנס, ולמה הילד שלה לא חוסן. המשפחה בינתיים אומרים שהכל בידי שמים, אבל מדובר בקטסטרופה שאולי היה אפשר למנוע".

לשכת הבריאות המחוזית של משרד הבריאות בצפון הורתה להתחיל טיפול אנטיביוטי מונע נגד דלקת קרום המוח לכל בני המשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר