הדור הבא של מכשירי השמיעה כבר כאן

מכשירי השמיעה Oticon Acto, "להיות עם, להרגיש בלי". הכירו את הקולקציה החדשה של מכשירי השמיעה המתקדמים ביותר בעולם

יוני קפלן | כיכר השבת |

בשורה טובה לסובלים מבעיות שמיעה: OTICON דנמרק מציגה סדרה חדשה ומתקדמת!

"הקולקציה החדשה מאפשרת להעצים את יכולות לקויי השמיעה לתקשר בחופשיות ובטבעיות ולהמשיך להיות פעיל למרות הירידה בשמיעה". מסבירים במדטון הישראלית. חברת ´אוטיקון´ הדנמרקית משדרגת את הביצועים הטכנולוגיים ממכשיר למכשיר ומביאה את הטכנולוגיה הזריזה, החכמה והמתקדמת ביותר בעולם- לפני כולם. הנה הפיתוחים החדשים:

העיבוד הבינוראלי

זוג מכשירי ה Acto פועלים בשתי האוזניים כיחידה אחת בסנכרון מלא. תקשורת אלחוטית ומהירה בין שני המכשירים מספקת למוחו של המשתמש גירויי דו צדדי המאפשרת לו להישאר רגוע וממוקד במצבי שמע מורכבים. עיבוד בינוראלי של מערכת ה-DFC (מערכת שדואגת לביטול צפצופים במכשירי השמיעה) מבטיח לנו איכות ונוחות שמיעה גבוהים ביותר- טווח הגברה של עד 8000 הרץ- לשמיעה טבעית.

מנגנון הנחתת רעש ומיקרופונים כיווניים מובנים

למכשירי Acto מערכת מתקדמת בעלת שלושה מצבים: שקט, רעש ודיבור על רקע רעש. המעבר בין המצבים נעשה באופן אוטומטי תוך שימוש באינטליגנציה מלאכותית ומבטיח שמיעה נוחה יותר גם במצבי שמע מורכבים. מערכת מיקרופונים כיווניים דואגת למובנות דיבור טובה יותר כאשר מנהלים שיחה על רקע רעש. המערכת מבטלת מקורות רעש מרוחקים ומדגישה את קולו של הדובר שנמצא מולו.

RISE 2

מכשיר הActo- נשען על המעבד המתוחכם Rise 2 שמאפשר למכשירי השמיעה לעשות הרבה פעולות בזמן קצר ביותר כך שלא ייווצר פער זמנים בין הצליל שנכנס למכשיר לבין הצליל שיוצא ממנו לאוזן.

המכשירים החדשים מאפשרים להתחבר לאביזרי תקשורת מתקדמים, באמצעות אביזר קומפקטי ומעוצב (Streamer) ומערכת הקונקט ליין, לקוי השמיעה ישמע ישירות במכשירי השמיעה שלו מטלפון ביתי וסלולארי, מחשב, נגני מוזיקה ועוד... המגוון הרחב של הדגמים מאפשר מציאת פיתרון אישי לכל משתמש, ההקפדה על עיצוב אלגנטי וקומפקטי הופך את המכשירים לדיסקרטיים. קיימת גלרייה רחבה של צבעים וגדלים המאפשרים התאמה אישית תוך תשומת לב לחידושי האופנה.

הדגמים מופיעים כמכשירים זעירים בתוך תעלת האוזן ועד למכשירים קטנים מאחורי האוזן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר