יהדות התורה: להאבק על בית-החולים "ביקור חולים"

נציגי מפלגת "יהדות התורה" קוראים לממשלה להלחם על המשך קיומו של בית-החולים, ולנצל את הארכה שניתנה אתמול. "בית החולים, שנוסד על ידי גדולי ישראל ורבני העיר, ופעל בהשראתם, היה מתחילת קיומו לא רק מוסד רפואי אלא אחד מאבני הבנין והיסוד של העיר כולה, וליווה את ירושלים לאורך השנים, הם אומרים. "ביקור חולים" ישרוד?

ב. ניסני | כיכר השבת |
רחוב "ביקור חולים" (פלאש 90)

סאגת "ביקור חולים": בישיבה השבועית של "יהדות התורה", קראו נציגי המפלגה לממשלה להבטיח את המשך פעילותו של בית החולים "ביקור חולים" בירושלים.

על רקע שאלת המשך קיומו של בית-החולים, מנסים ב"יהדות התורה" להפנות את המשאבים הדרושים כדי שבית החולים לא ייסגר ומאות החולים המאושפזים בו יקבלו את הטיפול הראוי.

הארכה שהושגה השבוע תנוצל כדי להפגיש את נציגי עובדי בית החולים, הרופאים, ההסתדרות, משרד הבריאות והנהלת בית החולים, על מנת להגיע להסכם שיאפשר את המשך קיומו של בית החולים.

"בית החולים, שנוסד על ידי גדולי ישראל ורבני העיר, ופעל בהשראתם, היה מתחילת קיומו לא רק מוסד רפואי אלא אחד מאבני הבנין והיסוד של העיר כולה, וליווה את ירושלים לאורך השנים בכל המאורעות שעברו עליה", אמרו היום ביהדות התורה.

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן אמר הודיע אתמול כי הושגה ארכה של חודש להמשך פעילות בית החולים, בניסיון לגבש פתרון כולל במהלך תקופה זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר