חמודי מלווה את ילדי ה"חלאקה" במירון

כללית מעמידה לשירות העולים למירון שירותים ייחודים: תגים לילדים ליצירת קשר עם ההורים, וכן עמדות לסיוע רפואי קל - בחניון מהדרין ביוקנעם. העליה למירון בל"ג בעומר נחשבת לאירוע ההמוני השנתי – הגדול בארץ. בתחנת התרעננות לנוסעים צפונה, ´חניון מהדרין´ ביוקנעם. מוגשים לחוגגים שתיה קרה בכוסות ´ירוקים´ אף הם של כללית

(יח"צ)

עשרות אלפי אנשים שעושים דרכם צפונה בשעות אלו – נחשפים לשירות המיטבי של כללית, אשר מעמידה לשירות העולים למירון עמדות ייחודיות של חלוקת תגי זיהוי לילדים. תחת הכותרת: "ילדים עם תגים" כללית מחלקת תגים לשמירה וזיהוי הילדים בחניון מהדרין בדרך למירון

השנה, יזכו ילדי החלאקה ושאר הילדים העולים למירון, בפטנט המיוחד של ´ילדים עם תגים´. המדובר בצמידים (כמו במרכזי רפואה) אשר בהם כותב ההורה את שם הילד ומספר הפלאפון הזמין של אחד ההורים במקרה שהילד אבד. התג עם חמודי המוכר מאת הילדים ותורם לאווירה המיוחדת של לג בעומר.

פעילות זו, של תגי זיהוי לילדים, נעשית ביחד עם חניון מהדרין ועם מוסדות אוהל הרשב"י מהווים בשורה של ממש. התגים הם תרומת מרכז רפואי רבין מקבוצת כללית ומנהל המרכז הרפואי המסור הד"ר ערן הלפרין הקשוב לצרכי הצבור החרדי. וכן תודות לעסקן יוסף מרגלית מנהל שירות לקוחות בבילינסון ובשניידר.

כאשר הילדים וההורים הבאים להתפלל בציון הרשב"י יודעים כי לילד יש ´תג´ אשר אפשר באמצעותו למצא את ההורה בכל רגע נתון. כבר בליל ל"ג בעומר, הודו רבים ושיבחו את היוזמה הברוכה והייחודית למען הילדים.

תחנות לסיוע רפואי קל:

מעבר לכך, הקימה כללית תחנות לסיוע רפואי קל בחניון מהדרין ביוקנעם עשרות אלפי אנשים שעושים דרכם צפונה – נחשפים לשירות המיטבי של כללית

העליה למירון בל"ג בעומר נחשבת לאירוע ההמוני השנתי – הגדול בארץ. בתחנת התרעננות לנוסעים צפונה, ´חניון מהדרין´ ביוקנעם. מוגשים לחוגגים שתיה קרה בכוסות ´ירוקים´ אף הם של כללית.

כללית הקימה מוקד רפואי בחניון לאלו הזקוקים לסיוע רפואי קל בדרכם.

משלוח התרופות הוכן על ידי מינהל האספקה של כללית ובאחריות ישירה של מר יוסי גל , ראש מינהל אספקה אשר הרכיב את התרופות האידאליות למצבים של נסיעה ארוכה. המלאי שהגיע לחניון – כולל מגוון רחב של תכשירים רפואיים למבוגרים ולילדים. המתאים לטיפול בתנאי שטח וללא צורך במרשם רופא.

כללית אף מחלקת במקום את חוברת ´שמע קולינו בהילולא דבר יוחאי´ אשר כוללת בטיחות והוראות לטיפול בכוויות וכן מזמורי ´בר יוחאי´.

הרב אברהם קונסקי, מנהל שיווק ארצי למגזר החרדי אומר כי פעילות זו עולה יפה עם חזון כללית ´למען חיים בריאים בישראל´ ,ומוכיחה אמת מוצרית למעטפת השירות הכוללת שלנו בכל מקום ובכל זמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר