צפו בתמונות

עם שחר: נתניהו וליצמן ערכו ביקור פתע בבי"ח פסיכיאטרי

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, גייס היום את ראש הממשלה בנימין נתניהו ובשעת בוקר מוקדמת ערכו השניים ביקור פתע במעון לניצולי שואה בבית חולים פסיכיאטרי בישוב באר יעקב ● המשתתפים התרשמו מתנאי המגורים, שוחחו עם דיירי המקום ושיבחו את הצוות הרפואי ● תיעוד (בריאות)

ישראל כהן | כיכר השבת |

ביקורי הפתע של סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, בבתי החולים בישראל בכדי לעקוב אחר התנאים והשירות לאזרח כבר נהפכו לשם דבר, אלא שהבוקר שדרג ליצמן את היוזמה וגייס אליה גם את ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

וכך התייצבו השניים ללא הודעה מוקדמת בשעה 6.15 בבוקר לסיור עבודה במעון לניצולי השואה בבית החולים הפסיכיאטרי בישוב באר יעקב.

לביקור הצטרף גם השר יוסי פלד והוא ארך כשעה.

המשתתפים התרשמו מתנאי המגורים, שוחחו עם דיירי המקום ושיבחו את הצוות הרפואי.

יצויין כי ליצמן בתפקידו כסגן שר הבריאות משקיע רבות בפיתוחו וקידומו של תחום בריאות הנפש בישראל, ודואג רבות לחולים ולרווחתם. אמש אף רמז על כך בנאומו בפורום המנהלים של עיתון "המודיע".

בנאומו התייחס ליצמן לשביתת הרופאים המתמשכת, וציין כי הינו עקשן ולא ייכנע לאיומים. "לא אוותר עד שיתקבלו התנאים בנוגע לשעות העבודה של הרופאים המתמחים בבתי החולים בישראל", אמר. "אין לי נגיעה אישית, מכיוון שאין לי אף קרוב משפחה המשמש כמתמחה, אך אני דואג לכלל הציבור".

(צילומים: בועז בן ארי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר