מומחי הכללית מסבירים: כך תבשלו בריא

במרפאת אפרת של הכללית מעודדים בישול בריא וצריכת מזון נבונה. לקראת הקיץ התקיימה במקום הרצאה מפי הדיאטנית המחוזית של כללית בירושלים, נטלי טימסיט-בן יאיר, בנושא שיטות בישול מועדפות לשמירה על הבריאות. במהלך השנה, הועברה הרצאה זו גם במרפאות נוספות של הכללית במחוז ירושלים

(פלאש 90)

במרפאת אפרת של הכללית מעודדים בישול בריא וצריכת מזון נבונה. לקראת הקיץ התקיימה במקום הרצאה מפי הדיאטנית המחוזית של כללית בירושלים, נטלי טימסיט-בן יאיר, בנושא שיטות בישול מועדפות לשמירה על הבריאות.

ההרצאה לוותה בטיפים מעשיים ובהדגמות, טימסיט-בן יאיר הדגימה לקהל את חשיבות ההנבטה, ואף הביאה עמה עדשים ודגני מאש מונבטים לטעימות. כמו כן, ניתנו הסברים מעשיים על הפחתת שמן ומלח בבישול יחד עם טיפים מעשיים לניהול אורח חיים בריא.

המנהלת האדמיניסטרטיבית של מרפאת אפרת, יסכה בן חיים, סיפרה: "ההרצאה הייתה אטרקטיבית, ועוררה את הקהל להשתתף, לשאול שאלות ולהביע דעה. אנו בכללית רואים חשיבות רבה בתרומה לקהילה בהדרכה לאורח חיים בריא וזו יריית פתיחה לערבים נוספים כאלו בהמשך".

במהלך השנה, הועברה הרצאה זו גם במרפאות נוספות של הכללית במחוז ירושלים, וביניהן במרפאות גילה, בית שמש, קרית יובל, בביתר ובגבעת זאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר