מומחי הכללית הסבירו: איך מזהים הפרעות קשב אצל ילדים?

הצלחה גדולה בהרצאת קשב וריכוז במרפאת כללית מהדרין בית שמש. במשך כשעתיים וחצי המשתתפים ישבו מרותקים, התעניינו, שאלו שאלות וקבלו תשובות כיצד ניתן לזהות הפרעת קשב וריכוז אצל ילד? מהן דרכי הטיפול? כיצד זה עשוי להשפיע על התפתחות הילד? מה המשמעות של ההפרעה והטיפול בה להורים ולסביבתו של הילד לטווח בקצר והארוך? ועוד

צילום אילוסטרציה: פלאש 90

יותר מ-50 אנשים, הורים ועוסקים בהוראה, השתתפו בסוף השבוע (חמישי) בהרצאה שקיימה מרפאת מהדרין כללית בית שמש בנושא 'הפרעות קשב וריכוז בילדים'. מוסר ההרצאה הוא ד"ר בנעים קובי – רופא ילדים, מנהל מנהלת מרכז ורפואה יועצת.

ההרצאה הייתה מיועדת הפעם לגברים בלבד וזכתה להצלחה. במשך כשעתיים וחצי המשתתפים ישבו מרותקים, התעניינו, שאלו שאלות וקבלו תשובות כיצד ניתן לזהות הפרעת קשב וריכוז אצל ילד? מהן דרכי הטיפול? כיצד זה עשוי להשפיע על התפתחות הילד? מה המשמעות של ההפרעה והטיפול בה להורים ולסביבתו של הילד לטווח בקצר והארוך? ועוד.

שמואל קליין, איש קשרי לקוחות ב'כללית' מהדרין בית שמש, הביע דברי תודה לצוות המרפאה וכללית בית שמש, ובפרט לד"ר בנעים. לדבריו, "אין ספק כי עיסוק מקצועי ואיכותי בסוגיה של הפרעות קשב וריכוז הוא רלוונטי לכל הורה.

ההרצאה הזאת הצליחה לגעת בכל כך הרבה נושאים ונקודות בתחום והוסיפה למשתתפים כלים חשובים וידע רב להתמודדות עם הנושא. על ההצלחה של ההרצאה אפשר ללמוד מהמשוב החיובי מאוד (בעל-פה ובכתב) שקיבלנו מהמשתתפים וכן מכמות ורמת ההשתתפות הפעילה לכל אורך הערב."

בזמן האחרון, הוסיפה מרפאת הכללית בבית שמש שעות פיזיותרפיה לילדים, צירפה לשורותיה קלינאית תקשורת דוברת אידיש, ועוד. ההרצאה על קשב וריכוז הינה חלק מסדרה של הרצאות וסדנאות להורים שעורכת כללית מחוז ירושלים במרפאותיה השונות. ההרצאות מועברות על ידי רופאי המרפאה המומחים בתחומם, והן פתוחות ללקוחות כל הקופות, ללא תשלום.

הקופה יצאה בימים אלה בקמפיין ייחודי, חדשני ומעורר עניין בתחום התפתחות הילד. במרכזו עומדת ההוצאה לאור של המדריך השלם להתפתחות הילד אותו כתבו מומחי כללית בתחום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר