הצלחה למוקדי 'כללית' שנתנו מענה לשאלות ברפואה והלכה לקראת יום הכיפורים

רבני העיר שליט"א שהשיבו לפונים הרבים בנושאי הלכה, שיבחו את הנהלת 'כללית' על היוזמה והפעילות החשובה * ביקור מיוחד במוקדים נערך ע"י ד"ר ערן רוטמן, המנהל הרפואי של מחוז מרכז, וד"ר דודי דרול, המנהל הרפואי של מנהלת מור"ל וראש תחום רפואת נשים במחוז מרכז. ויש תמונות

חנה בורט | כיכר השבת |

מאות תושבים, לקוחות כל קופות החולים, הסתייעו במוקדים שהופעלו על ידי רבנים ורופאי 'כללית' בפריסה נרחבת עד ערב הצום.

כפי שדווח בשבוע שעבר, לראשונה בעיר הוקמו מוקדים טלפוניים לייעוץ רפואי והלכתי בכלל השאלות בכל נושאי ההלכה והרפואה הנוגעים לצום יום הכיפורים.

את המוקדים ההלכתיים איישו רבני העיר שליט"א, הרבנים הגאונים, רבי יצחק לוקסנבורג שליט"א, רב שכונת נאות שמחה ומו"ץ מודיעין עילית, רבי יצחק אייזיק כהנא שליט"א, רב שכונת מנחת יצחק ודומ"צ עדה החרדית ירושלים ורבי יעקב אייזנבך שליט"א, רב קהילת יחל ישראל ומו"ץ ק"ק מודיעין עילית, אשר השיבו לשאלות בנושאי ההלכה. הפעילות התקיימה בשיתוף פעולה מלא עם רופאי 'כללית', אשר השיבו וייעצו לפונים בנושאי הרפואה. את המוקדים הרפואיים איישו בכירי רופאי 'כללית': ד"ר יחיאל לין, מצוות רופאי המשפחה של 'כללית' ומרופאי ההצלה בעיר, הזוכה להערכתם העצומה של רבני העיר שליט"א, וד"ר מיכאל פקטרוביץ, הנודע במומחיותו ברפואת ילדים.

תושבי העיר, שפנו למוקדים, הביעו קורת רוח מרובה, כאשר לראשונה ניתן שירות כה נצרך לציבור, הנותן מענה זמין ומיידי לתהיות ולשאלות בכל הנוגע לצום הממושך של יום כיפור וזאת בין היתר נוכח פריסת שעות המענה הנרחבות מידי יום עד ערב הצום.

במהלך הפעלת המוקדים, ביקרו בהם המנהל הרפואי של המחוז, ד"ר ערן רוטמן, וד"ר דודי דרול, המנהל הרפואי של מנהלת מור"ל וראש תחום רפואת נשים במחוז מרכז, אשר שיבחו את עבודת הצוות המורחב בכל מוקד ומוקד, והודו לרבנים שליט"א והרופאים על פעילות מיוחדת זו, ואף הביעו התפעלותם מהפניות הרבות של התושבים, דבר שהוכיח כי השירות הייחודי היה אכן חשוב ומהותי.

רבני העיר שליט"א, אשר השיבו לשאלות ההלכתיות שהופנו למוקד, ציינו כי פעילות חשובה זו מותאמת באופן מיוחד לצרכי תושבי העיר. ד"ר רוטמן וד"ר דרול, סיימו את ביקורם במוקדים באיחולי תודה וברכה לכל השותפים לפעילות, ובתפילה שכולם יזכו לצום בבריאות ולגמר חתימה טובה.

מנהל שירות הלקוחות בעיר, הרב אברהם וייס, ציין אף הוא את הכרת תודתם של תושבי העיר על הקמת המוקדים, והדגיש כי "הפעלתם נעשתה כחלק מהחשיבה הכוללת ב'כללית' על כל פרט, מתוך דאגה לבריאת הציבור, ומהווה נדבך נוסף בפעילות הברוכה הנעשית כל ימות השנה בליווי רפואי מתמיד ובשירות ייחודי הניתן ללקוחות.

'שירותי בריאות כללית' מלווה את המוני הלקוחות תושבי העיר בייעוץ מתמיד בכל פרט ופרט, הרופאים הבכירים של הקופה נמצאים במשך כל ימות השנה לרשות הציבור בכל בעיה ושאלה, וכך נעשה גם לקראת צום יום כיפור, בהפעלת המוקדים המיוחדים בפריסה הרחבה ביותר במודיעין עילית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר