המהפכה של "הראל" מגיעה לציבור החרדי

תשכחו כל מה שידעתם על ביטוחי שיניים: תכנית חדשה מבית "הראל" מבטחת לראשונה גם יישור שיניים לילדים! החברה מינתה מנהל לריכוז הפרויקט במגזר החרדי

גם לציבור החרדי מגיע. יוסף רפאלי

אחת הדילמות הקשות של כל אב ואם בישראל, קשורה לפה של הילדים שלהם. ההורים נקרעים לפעמים בין המחויבות לטפל בשיניים של ילדיהם ובשלהם, לבין ההוצאות הרבות והכבדות של טיפולי השיניים. לפעמים מחוסר ברירה נאלצים ההורים להתפשר לא עושים את כל הטיפולים או לא מטפלים כלל, אך המחיר הכבד שמשלמים בסוף, בעלות הגבוהה, במראה הלא מחמיא ובכאב הנלווה, מוכיח כי אי אפשר לברוח מטיפולי השיניים!

חברת הראל הרימה את הכפפה, והכריזה על ביטוח שיניים פרטי, והיא בהחלט נותנת סיבה לחייך, גם להורים וגם לילדים. התוכנית מורכבת מביטוח לטיפולי שיניים משמרים והדובדבן שבקצפת - ביטוח לטיפולי יישור שיניים לילדים!

"ביטוח שיניים משמר" הינה תוכנית ביטוח ייחודית, המעניקה לכם ולילדכם ביטחון ושקט נפשי ומסירה מכם דאגה, חששות והוצאות כספיות גבוהות. תוכנית זו הינה התוכנית הראשונה שנוצרה מתוך הבנת הרגישות והמודעות הגבוהה שלכם כהורים, לטפל בילדכם בדרך הטובה ביותר.

תכנית זו כוללת בין השאר: אבחון ראשוני ותקופתי; ביקורות; עזרה ראשונה; צילומים; טיפולים אצל שיננית; עקירות; טיפולי שורש; סתימות; וטיפולים מיוחדים לילדים.

הדובדבן שבקצפת : טיפולי ישור שיניים

נראה כי הבשורה הטובה בביטוח הזה, היא האפשרות להרחבת הביטוח לכיסוי טיפול יישור שיניים לילד. מדובר באפשרות הנקראת "בשביל הילד שלך", וכשמה כן היא, מיועדת רק לך הורה יקר, שבאמת מעוניין להקל ולעשות בשביל הילד שלך את הטיפול הטוב והמתאים ביותר.

ושימו לב לנתון הבא:בהרחבת הכיסוי הזה, זכאים המבוטחים לקבל עבור הילדים "טיפול יישור שיניים" לילדים ונוער (מגיל 7 עד גיל 18 שנים) במרפאות שיניים הנמצאות בהסדר עם הראל.

את רופא השיניים שלך אתה בוחר!

לרשות המבוטחים עומדים 1,200 מרפאות, רופאים, ומכוני צילום משוכללים בפריסה ארצית רחבה, הפועלים כמוקדי הסדר עם הראל. את רשימת רופאי השיניים הנמצאים בהסדר ניתן למצוא באתר החברה.

אין ספק כי הפעם הראל עשתה זאת, מדובר באחת מחברות הביטוח הגדולות והוותיקות בישראל בתחום ביטוחי הבריאות. להראל חברה לביטוח קשרים בינלאומיים הדוקים עם חברות ביטוח המשנה הגדולות בעולם ועם Lloyd's. כמו כן נבחרה להיות Global Partner של חברות ענק בינלאומיות כמו Allianz, AXA, Alliance Sun& Royal, Aceו- Chubb והיא מבטחת בישראל את השלוחות הישראליות של מספר רב של חברות רב-לאומיות הפועלות בישראל. יצוין כי התנאים המלאים והמחייבים הינם תנאי הפוליסה בלבד.

לקבלת פרטים ולהצטרפות: חייגו כעת למנהל הפרוייקט למגזר החרדי - יוסף רפאלי, בטלפון: 02-582-23-23 או לחצו כאן!

מהפכה בתחום ביטוחי השיניים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר