זה רשמי: הכי הרבה מצטרפים ל"כללית"

41,172 לקוחות חדשים הצטרפו במהלך שנת 2011 לכללית - יותר מכל קופה אחרת, כך על פי נתוני הביטוח הלאומי. בהנהלת כללית מייחסים את התוצאות להצבת הלקוח במרכז ופיתוח שירותים שמותאמים לצרכיו. הכללית ממשיכה להוביל במאזן הלקוחות של קופות החולים לשנת 2011. כל הפרטים

הכי הרבה מצטרפים לכללית - הקופה היחידה שרושמת צמיחה בנתח השוק.

• 41,172 לקוחות חדשים הצטרפו במהלך שנת 2011 לכללית - יותר מכל קופה אחרת, כך על פי נתוני הביטוח הלאומי. בהנהלת כללית מייחסים את התוצאות להצבת הלקוח במרכז ופיתוח שירותים שמותאמים לצרכיו.

• הרב אברהם קונסקי, מנהל השיווק של כללית במגזר החרדי: "האיכות הרפואית מדורגת בעדיפות גבוהה בתהליך הבחירה של כל לקוח. נתוני הביטוח הלאומי מסכמים שישה מועדי מעבר בין הקופות והם מוכיחים מגמה מתמשכת. כללית מחויבת ללקוחותיה והיא תמשיך לפתח שירותים מותאמים, תוך הצבת הלקוח במרכז."

הכללית ממשיכה להוביל במאזן הלקוחות של קופות החולים לשנת 2011. עם פרסום נתוני הביטוח הלאומי, עולה כי לכללית מספר המצטרפים הגבוה ביותר מבין כל הקופות: 41,172 לקוחות חדשים הצטרפו לכללית במהלך 2011 - יותר מכל קופה אחרת ופי שניים מאשר בתקופה המקבילה אשתקד.

הכללית גם מובילה בשיעור נאמנות לקוחות הגבוה ביותר ובאחוז עזיבה הנמוך ביותר בקרב לקוחותיה. נתונים אלו מובילים לעליה משמעותית במאזן הלקוחות ולגידול בנתח השוק.

בהנהלת כללית מייחסים את התוצאות למהלך האסטרטגי שהוטמע בארגון הבריאות - הצבת הלקוח במרכז ופיתוח שירותים שמותאמים לצרכיו. "מדובר בהבעת אמון בשירותי בריאות כללית ובעובדיה", אומר מנכ"ל כללית אלי דפס.

"היקף כה גדול של לקוחות יוצר לנו מחויבות גדולה. אנו נמשיך לפעול במרץ רב לשדרוג השירות הרפואי וזמינותו".

לקוחות כללית נהנים מרפואת מר"מים חינם בשבתות ובמועדי ישראל. רק בכללית, מתאפשרת פניה למיון חינם בכל תקופת טרום הלידה כשהמרפאות סגורות. רק בכללית פועל מוקד רפואי און ליין עם מומחי שניידר לרפואת ילדים, ועוד.

הרב אברהם קונסקי, מנהל השיווק של כללית במגזר החרדי: "בעולם של הצרכן החדש שיודע לבדוק ולהשוות, אין ספק שהאיכות הרפואית מדורגת בעדיפות גבוהה בתהליך הבחירה של כל לקוח. יש לציין, כי החוק קובע על שישה מועדי מעבר בין הקופות. נתונים אלו של הביטוח לאומי מסכמים פעילות לאורך 2011, מה שמוכיח מגמה מתמשכת." עוד הוא מוסיף "כללית מחויבת ללקוחותיה והיא תמשיך לפתח שירותים מותאמים, תוך הצבת הלקוח במרכז. הלקוחות המצטרפים לכללית נהנים משירותי רפואה מתקדמים, חדשנות, איכות רפואית והתאמה מלאה לצרכיהם."

כללית היא ארגון הבריאות הגדול והמתקדם בישראל והיא נותנת שירותים רפואיים ליותר מ־4.1 מיליון לקוחות. כללית עיצבה את רפואת המשפחה בקהילה במשך 100 שנות פעילות. על הגודל ועל העוצמה של כללית אפשר ללמוד מהיקף השירותים ופריסתם ברחבי הארץ:

• למעלה מ־1,300 מרפאות.

• 14 בתי חולים המקיימים קשר מקצועי רצוף עם מיטב המומחים בקהילה.

• כ־400 בתי מרקחת המעניקים שירות בלעדי ללקוחות כללית.

• מאות מכונים ומעבדות.

• צוות מיומן ומקצועי הכולל אלפי רופאים, אחיות, רוקחים, עובדים פרא-רפואיים ועובדי מנהל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר