ניתוח לקיצור קיבה הסתיים במוות

אדם ששקל 180 קילו ביקש לעבור ניתוח בבית החולים רמב"ם, ובמהלך תהליך ההרדמה חל סיבוך וכעבור זמן הוא נפטר. המשפחה תובעת 2.5 מיליון שקלים. בבית החולים רמב"ם הגיבו לאתר ynet: "האירוע נדון ברמב"ם מיד עם התרחשותו, כמקובל בכל אירוע מסוג זה, וכמובן שדווח מיד למשרד הבריאות. על כתב התביעה שהוגש לפני מספר ימים לבית המשפט לא נוכל להגיב"

שאול כהנא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

ואליד נסיר, בן 45 ואב לארבעה, נפטר במהלך ניתוח לקיצור קיבה שנערך בבית-החולים רמב"ם בחיפה. משפחתו תובעת את בית החולים על סך 2.5 מיליון שקלים.

עו"ד סאמי אבו ורדה המייצג את המשפחה הגיש כתב תביעה שבו נחשפת שרשרת של אירועים וטעויות רפואיות מה שהביא, לטענת המשפחה, למותו של נסיר.

המשפחה טוענת כי בשנת 2010 נסיר הגיע לבית החולים כשהוא שוקל 180 ק"ג, וביקש לעבור את הניתוח.

הוא עבר הערכה "טרום ניתוחית" במחלקת ההרדמה, וכעבור חודש נבדק שוב על-ידי מרדים, אז התברר כי הוא סובל מלחץ דם גבוה, ממחלת לב ומסוכרת. בכתב התביעה נטען כי הוא עבר בדיקות קרדיולוגיות, אך התוצאות לא הוצגו בפני הרופא המרדים.

הליך ההרדמה עצמו בוצע על-ידי שני מתמחים, שלא בנוכחות מומחה בכיר. לאחר מכן נעשה ניסיון לא מוצלח של החדרת צנתר לקנה. בכתב התביעה נטען כי בשלב הזה, החלה הידרדרות מהירה במצבו.

אל החדר הוזעק רופא בכיר ויחד איתו נעשו נסיונות להנשמה ולפתיחת דרכי הנשימה - אולם אלה נכשלו.

נסיר הועבר אל מחלקת טיפול נמרץ, שם נפטר.

בבית החולים רמב"ם הגיבו לאתר ynet: "האירוע נדון ברמב"ם מיד עם התרחשותו, כמקובל בכל אירוע מסוג זה, וכמובן שדווח מיד למשרד הבריאות. על כתב התביעה שהוגש לפני מספר ימים לבית המשפט לא נוכל להגיב מאחר והוא לא הגיע עדיין לידינו". 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר