מנכ"ל מכבי: "היינו ערוכים בדרום באופן יוצא מן הכלל"

מנכ"ל מכבי שירותי בריאות מר רן סער ערך אתמול ביקור מיוחד באזור הדרום, וזאת, לאור המצב הביטחוני הקשה. במהלך הסיור עודד המנכ"ל את הצוותים הרפואיים ובחן את האפשריות השונות לסייע למבוטחי הקופה שנמצאים תחת מתקפה בימים האחרונים: מכבי הייתה ערוכה באופן יוצא מן הכלל לכל אירועי הלחימה האחרונים (חדשות, בריאות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מכבי)

מנכ''ל מכבי שירותי בריאות מר רן סער ערך ביקור מיוחד באזור הדרום, וזאת, לאור המצב הביטחוני הקשה. במהלך הסיור עודד את הצוותים הרפואיים ובחן את האפשריות השונות לסייע למבוטחי הקופה שנמצאים תחת מתקפה בימים האחרונים.

בסיור שערך מנכ''ל מכבי ישרותי בריאות, מר רן סער בדרום, הוא התרשם מהתגובות המהירות של מנהלות הסניפים והצוותים הרפואיים הרבים שהתייצבו בסניפים ללא מורה ופחד, וזאת על מנת להעניק למבוטחים את השירות הרפואי באופן מהיר ויעיל.

המנכ''ל התרשם ושיבח את הצוותים הרפואיים וציין באופן מיוחד את מסירותם של העו''ס הרבים שנתנו מענה מיידי לנפגעי חרדה ובני משפחתם בזמן אמת.

בסיום הסיור, ציין מר רן סער: "מכבי הייתה ערוכה באופן יוצא מן הכלל לכל אירועי הלחימה האחרונים. אני גאה ומעריך את הצוות הרפואי, העו''ס, מנהלות הסניפים, ומתאמי קשרי הקהילה שהתייצבו לעבודה מתוך מסירות נפש של ממש. ואכן מצאתי סניפים מלאים, עם כל נותני השירותים הרפואיים והפרא רפואיים וגם מבוטחים רבים שטופלו במקצועיות על הצד הטוב ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר