לראשונה: מאות ילדים חריגים יסבו יחדיו לסדר פסח

מאות ילדים חריגים, יערכו את ליל הסדר באולמי "באר מרים" בבני-ברק, ויסבו יחדיו לקיום סדר פסח כהלכתו, אותו יערוך החזן ר' אברהם ויינריך. לצורך כך, נפגש החזן עם הילדים לפני מספר שבועות בכדי להכינם נפשית לקראת ליל הסדר. במקביל, שוקדים בארגון 'רפואה וישועה' על מגוון הפעילויות עבור הילדים שיתקיימו בימי חול המועד

מישאל לוי | כיכר השבת |
ההכנות לליל הסדר ב'רפואה וישועה' (צילום: כיכר השבת)

מאות ילדים חריגים, יערכו את ליל הסדר באולמי "באר מרים" בבני-ברק, ויסבו יחדיו לקיום סדר פסח כהלכתו, אותו יערוך החזן ר' אברהם ויינריך.

במשרדי ארגון 'רפואה וישועה' שורר בימים אלו תכונה רבתית, להשלמת ההכנות הרבות לקראת חג הפסח וארגון הפעילות המגוונת לטובת הילדים החריגים.

הילדים החריגים יגיעו למלונית של 'רפואה וישועה' בבני-ברק כבר בליל בדיקת חמץ, לקראת ליל הסדר אותו יערכו, כאמור, יחד עם מתנדבי הארגון באולם באר מרים בבני ברק.

החזן ר' אברהם ויינריך, שיערוך את הסדר ונמנה על מתנדבי הארגון, נפגש לפני מספר שבועות עם הילדים על מנת להכין אותם רגשית לקראת הסדר אותו יערוך בעבורם.

במהלך הסדר יסבו לצד הילדים חונכיהם שיסבירו להם על משמעות החג ויעניקו להם תחושה ביתית חמימה. את ההמחשה על יציאת מצרים יציג בעבור הילדים אברך שניחן בכישורי משחק, וכך תקוים מצוות היום של "והגדת".

במהלך ימי חול המועד ייהנו הילדים ממופעים והפעלות. בין האמנים שיופיעו בפני הילדים יהיו הקוסם ניב הדר, הפעלולן קריחלי וכן מופע שמחת החג עם הזמרים אהרלה סמט, יענקי דסקל ומשה צבי וינטרוב בליווי תזמורתו של מאיר אדלר.

בארגון 'רפואה וישועה' אף גייסו טבחים ידועי שם שיבשלו את מאות מנות המזון באיכות גסטרונומיות מעולה ובכשרות מהודרת, על מנת לשמח את הילדים בבשר ודגים וכל מטעמים.

בארגון נערכים להצמיד לכל ילד את החונך שמותאם לו מבחינת אופיו ועל מנת להטמיע בקרב הילדים החריגים תחושת חמימות, לה הם זקוקים יותר מכל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר