'שרייבר' - מתלבש עליכם מושלם

מותג הטקסטיל 'שרייבר' מרחיב את קולקציית המוצרים המשווקים בישראל, ומפתיע עם פטנט בין לאומי בתחום הטקסטיל, גרביים מחוטי במבוק, המעניקים כושר ספיגת לחות גבוהה במיוחד. בנוסף משיקים בישראל את קולקציית הביגוד של מותג הילדים הבין לאומי אנג'ל קאט (בבית)

כיכר השבת | מקודם |
גרבי שרייבר (צילום: יח"צ)

מותג הטקסטיל המפורסם ''שרייבר'', מרחיב את פעילותו בארץ ומשיק לראשונה את החידוש האחרון בתחום גרבי הגברים. גרביים המיוצרים מחוטים המופקים מצמח הבמבוק המפורסם.

צמח הבמבוק מוכר בתכונות האופי המיוחדות שלו כצמח גמיש וחזק במיוחד המשמש את התעשייה הבין לאומית במספר רב של מוצרים.

לאחר שנים רבות של ניסויים ומחקרים, הצליחו מומחים בתחום להפיק מצמח הבמבוק חוטים המיועדים ליצור הטקסטיל המתפתח בעולם. את החידוש העולמי הזה מביאים אליכם לישראל חברת ''שרייבר'', באמצעות גרבי גברים איכותיים שנטוו על ידי חוטי צמח הבמבוק. מה שמקנה לגרביים גמישות ורכות יוצאי דופן, עם כושר ספיגת לחות גבוהה במיוחד.

זכיני המותג אנג'ל קאט

במחלקת הילדים של ''שרייבר'' השיקו לאחרונה גם את מותג הילדים הפופלארי בעולם 'אנג'ל קאט'. דמות חמודה וציורית הרקומה על מוצרי הילדים של החברה. אנג'ל קאט, מותג בין לאומי העניק לשרייבר את הזיכיון להפצת המוצרים בארץ. הסדרה כוללת, בגדי לילה וכותנות, גרביים וגרביונים לילדות.

חברה עם נשמה של משפחה

חברת שרייבר נוסדה על ידי שמעון שרייבר בשנת 1976, והחלה את דרכה כעסק משפחתי קטן המוכר בקמעונאות מוצרי הלבשה . החברה הלכה וגדלה בהתמדה, וכיום "שרייבר" היא חברה מובילה בשוק ההלבשה הישראלי. המחויבות רבת השנים של החברה לשמור על סטנדרטים גבוהים התאפשרה הודות להיותה עסק בבעלות משפחת "שרייבר" מאז ועד היום.

עם השנים, צברה חברת "שרייבר" מוניטין, הרחיבה את פעילותה והפכה לאחת החברות הגדולות בתחומה. עיסוקה העיקרי הוא ייצור, יבוא ושיווק מגוון גדול של מוצרי הלבשה כללית: גרבי ניילון, גרבי כותנה, הלבשה תחתונה, ביגוד תינוקות וכיו"ב.

במגוון הקולקציות שחברת "שרייבר" מייצרת ומייבאת אפשר לראות טרנדים בעיצובים שונים התואמים את כל מגזרי האוכלוסייה בישראל, החל באופנה קלאסית ושמרנית וכלה בקולקציות אתניות אופנתיות , עם מגוון רחב ומתקדם.

קטלוג: http://www.shreibers.com/facebook/catalog.html#/0

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר