השגרה לוחצת עליכם? הנה כמה דרכים להוסיף עניין לחיים

לשינויים קטנים בחיים יכולה להיות השפעה רבה והימים שלכם יכולים להרגיש חדשים ומסודרים יותר. השבוע, הפתיעו את המשפחה שלכם עם הדרכים הקלות הללו לרענן את השגרה (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

כהורים, המונוטוניות של החיים יכולה להיות אתגר אמיתי, אבל זה לא אומר שאי אפשר לשבור אותה. לשינויים קטנים כמו ביקור בגינת משחקים חדשה או שינוי מקום הרהיטים בבית - יכולה להיות השפעה רבה והימים שלכם יכולים להרגיש חדשים ומסודרים יותר. השבוע, הפתיעו את המשפחה שלכם עם הדרכים הקלות הללו לרענן את העניינים:

1. התחייבו לצאת מהבית... אפילו אם קר

כן, הספה מפתה. כן, ללמוד להתלבש בשכבות זו מיומנות מורכבת. אבל מוטב שתשנסו מותניים, תאספו את הילדים וההורים שלכם ותוציאו אותם החוצה. תנועה היא המטרה, בין אם אתם בוחרים בריצה שכונתית (כן, זה אפשרי אפילו עם ילדים צעירים - רק תנו להם לקבוע את הקצב) או במשחק כדורגל בחצר. כך תזכו לקבל הפוגה קלה ממסכים ולשאוף אוויר צח שיפיח בכם כוחות חדשים.

2. החזירו לחיים את הימים של פעם, ימי המכתבים

יש לכם תיבת דואר בבניין, בוודאי. אבל למען האמת, אתם נוטים להשתמש יותר במייל האלקטרוני שלכם. בחודשים הצוננים, עודדו את ילדיכם להתכתב עם חברים, עם סבא וסבתא או עם דודה שהם מחבבים במיוחד ועזרו להם לגלות את העונג המצוי בהעלאת חוויות היומיום על הכתב... ואז לקבל מכתב חוזר בתמורה לה. גם הורים יכולים להשתתף בפעילות וליהנות מהיכולת לבדוק את הדואר ולקבל מסמך יותר מלבב מחשבון חשמל / מים / גז.

3. חפשו גינת משחקים חדשה

חוויות חדשות הן הדרך הטובה ביותר להוסיף פלפל לחיים - אך זה לא אומר שאתם צריכים לעלות על מטוס או לבזבז המון כסף על פעילויות יוקרתיות. במקום זאת, בדקו מחדש את ההרגלים הנוכחיים שלכם וחשבו כיצד תוכלו לתת להם כיוון חדש. לדוגמה, הביקור היומי בגן השעשועים. האם יש סט נדנדות נוסף במיקום סמוך שכדאי לבדוק? עשו זאת. ילדיכם יתלהבו מהאופציה לנסות מקום חדש, בזמן שאתם תרגישו מלאי השראה רק בעקבות הליכה (או נסיעה) במסלול אחר.

4. תכננו לילה משפחתי מהנה

בסדר, כבר הכנסתם פעילות קבוצתית בחוץ ללוח השנה. אבל מה עם אחת שמתמקדת בבידור מקורה? שקלו לערוך ערב משחקים או אפילו לגייס את ילדיכם לתכנון מסיבות ופעילויות שכולם ייהנו מהם. גם אם בסופו של דבר תשחקו במשחק טריוויה בנאלי בפעם המיליון, תיהנו לאין שיעור.

5. סדרו מחדש את הרהיטים בבית

הקשיבו לנו: חברותינו מתחייבות שזו ה-דרך לשנות את הדברים לטובה. העבירו את מיקום מיטות ילדיכם לצד הנגדי של החדר; או שתמקמו מחדש את שולחן העבודה שלכם, כך שהוא יקבל קצת אור שמש נוסף. הרעיון החינמי הזה הוא אחת הדרכים הקלות ביותר לגרום לשגרה להרגיש רעננה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר