האמת, לא מאוד מפתיע

מתחילים לקנות לפסח מאוחר או מחכים? • סקר

מנקים מיד לאחר חג הפורים או מתחילים שבוע לפני פסח? • מי אחראי על הניקיונות, האישה או הגבר? • כל הנתונים נחשפים ואם נודה על האמת הם לא הכי מפתיעים (מעניין)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
כמה מאוחר אנשים מתחילים לנקות את הבית לפסח? (צילום: שאטרסטוק)

רצינו לפתוח את כתבה במשפט הקלישאתי: "ריח הניקיונות באוויר. העולם כולו מתכונן לפסח", אלא שהכתבה עוסקת בסקר מתי אנשים מתחילים לנקות לחג ואנו נגלה כי לא רבים בכלל האנשים שכבר מעכשיו מנקים לפסח.

אז במקום לחשוב על פתיח לכתבה, הנה לפניכם:

בסקר שנערך על ידי חברת אס. סי. ג'ונסון, בשנת 2018 עולה כי 62% מהאנשים מתחילים את ניקיונות הפסח שבועיים לפני החג, בעוד שרק 32% מהאוכלוסייה נוהגים להתחיל בניקיונות חודש לפני החג.

מעניין לגלות כי זוגות הצעירים הם אלה שנמצאו מנקים מוקדם יותר מהמבוגרים. 36% מגילאי 26-35 הצהירו כי הם מתחילים את ניקיונות הפסח חודש לפני החג בעוד שבקרב זוגות בגילאים 51-70 רק 29% מתחילים מוקדם את הניקיונות. אז אם אתם מתחילים מאוחר, אולי העובדה שרבים עושים זאת כמוכם, תנחם אתכם.

44% מהנשים הצהירו, מתוך מדגם של 500 בתי אב יהודים ישראלים, כי הן האחריות הבלעדיות על ניקיונות הבית לפסח ורק 8% גברים הצהירו כי הם האחראים הבלעדיים על הניקיונות. 31% מהמשתתפים ענו כי אצלם כולם משתתפים בניקיונות.

מומחים מעריכים כי הסיבה שאנו דוחים את ניקוי הבית הינה העובדה שנכון אומנם שאנחנו יודעים שסדר יעשה לנו טוב ורוגע בבית, אך זהו משהו עתידי שעדיין אינו נראה לעיין. אותו הדבר, אגב, עם מראה חיצוני. אנו יודעים עד כמה חשובה הדיאטה אך אנו דוחים אותה שוב ושוב בגלל שהרווח הוא עתידי ולעיתים קשה לנו להתמודד עימו כעת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר