איך מעצבים חדר אמבטיה לילדים? טיפים

חדר הרחצה האולטימטיבי היום הוא לא רק מקום לצחצח שיניים ולהתקלח. כיום חדר הרחצה המסורתי משתלב עם חדר השינה ויוצר מקום להתפנק ולהירגע. קבלו טיפים לעיצוב חדר רחצה לבית עם ילדים שיהיה נעים לשהות בו. ריצוף, חיפוי קירות, בחירת צבעים, ברזים וארונות. אל תעצבו לפני שתקראו

מוריה חן | כיכר השבת |
(יח"צ)

חדר הרחצה האולטימטיבי של היום, הוא לא רק מקום לצחצח שיניים ולהתקלח.

כיום חדר הרחצה המסורתי משתלב עם חדר השינה ויוצר מקום להתפנק ולהירגע.

'נגב' מעניקה לכם טיפים כיצד מעצבים חדר רחצה לבית עם ילדים שיהיה נעים לשהות בו, מבלי להיכנס להוצאות מיותרת .

ריצוף

בטיחות הילדים מחייבת התקנת אריחים מחוספסים המונעים החלקה.

חיפוי קירות

אפשרות אחת - חיפוי באריחים בצבע ניטרלי כגון: לבן, קרם ואפור בהיר, בשילוב של פס קישוט, אביזרי אמבט ומושבי אסלה צבעוניים.

אפשרות שנייה - שילוב אריחים במספר צבעים ובגדלים שונים עם אריחי פסיפס (2.5X2.5) המוצעים במבחר גוונים המעניקים לחדר האמבט מראה צבעוני ומיוחד.

לבחירתכם מגוון רחב של צבעים וסגנונות עיצוב הכוללים: גווני פסטל, צבעים חמים, צבעים קרים ועוד.

פסי עיטור ודיקורים – לבחירתכם, מגוון רחב של פסי עיטור מצוירים בסגנונות שונים, המוצעים במספר גדלים, בצבעים מרהיבים ועשויים מחומרים מיוחדים. בקולקציה מגוון ציורים החל מקלאסיים ועד לציורי קומיקס, משולבים אבני חושן עם אלמנטים העשויים מפלסטיק או זכוכית צבעונית, מעוטרים בדוגמאות כגון: פרפרים, פרחים ועוד.

העלות, הזולה יחסית, והצורך בכמות קטנה של דיקורים ופסי עיטור מאפשר להעניק בקלות אווירה עליזה לכל חדר אמבטיה

אמבטיה

ילדים אוהבים להשתכשך במים, ולכן מומלץ לא לוותר על אמבטיה גם בחדר רחצה קטן. אם הדבר ניתן, רצוי שהאמבטיה תהיה איכותית יותר - עשויה מחומרים אקריליים/פולימרים, המעניקים בידוד טוב יותר מאמבטיות הפח, ומאפשרים שימוש באמבטיה גם בימים קרים יותר.

עיצוב האמבטיה

מומלץ לבחור באמבטיה בעלת שטח פנים "נקי" מבליטות ועם מרווח גדול לשהייה נוחה. למשפחה המונה מספר ילדים, עדיף לבחור באמבטיה בעלת ניקוז אמצעי המאפשר ישיבה נוחה, לשני ילדים.

ברזים

כדי למנוע שימוש של ילדים בברז הלוהט וסכנת כוויות, מומלץ להתקין באמבטיה סוללת ברזים תרמו סטטית לויסות חום המים. בסוללה התרמו-סטטית מנגנון מיוחד המגביל את פתיחת הברז ומונע פתיחת המים החמים.

כיורים

למשפחות מרובות ילדים המתכננות חדר אמבטיה מרווח, מומלץ להתקין שני כיורים, המאפשרים התארגנות קלה ומהירה בעיקר בשעות הבוקר הלחוצות. רצוי להתקין כיורים בהתקנה תחתונה, באופן המאפשר גריפה קלה של המים.

אסלות

בבית המתוכנן למגורים של שנים רבות, מומלץ להתקין אסלה תלויה, בגלל שינויי האינסטלציה הנדרשים בבואנו להחליף אסלה רגילה (מונובלוק) באסלה תלויה.

יתרונות האסלה התלויה רבים, אולם כדאי לבחור באסלה הסטנדרטית, הנוחה לשימוש הילדים. יצוין כי המושבים הצבעוניים והשקופים מתואמים למידות האסלה הסטנדרטית.

ארונות

חברת VILLEROY & BOCH מציעה את BANDITOS, סדרה מעוצבת ופונקציונאלית לחדרי ילדים: דלת הארון הופכת לדרגש עליו הילד עולה ומתמקם בגובה הכיור. הסדרה מאופיינת באלמנטים קומיים הניתנים להרכבה על מושב האסלה, על המראה ועל הקירות.

אביזרי אמבטיה

אביזרי האמבטיה הם רבים ומגוונים כמספר אפשרויות עיצוב חדרי אמבטיה לילדים וכמספר הצבעים והחלומות שאפשר להגשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר