הנגיד סטנלי פישר - בין ששת הנגידים הטובים בעולם

נגיד הבנק המרכזי של ישראל, סטנלי פישר, המכהן בתפקידו מזה כשבע שנים, דורג ברשימת ששת הנגידים המצטיינים והטובים בעולם של מגזין "גלובאל פיננס". זו השנה השנייה ברציפות בה פישר נכלל ברשימה היוקרתית יחד עם חמישה נגידים נוספים, וזאת מתוך רשימה של 50 נגידים

ישראל אהרן | כיכר השבת |
הנגיד סטנלי פישר (צילום: פלאש 90)

נגיד הבנק המרכזי של ישראל, סטנלי פישר, המכהן בתפקידו מזה כשבע שנים, דורג ברשימת ששת הנגידים המצטיינים והטובים בעולם של מגזין "גלובאל פיננס".

זו השנה השנייה ברציפות בה פישר נכלל ברשימה היוקרתית ומקבל את הציון A, הציון הגבוה ביותר בדירוג הנגידים. מלבד פישר, זכו בדירוג נגידים מאוסטרליה, קנדה, מלזיה, פיליפינים וטאיוואן וזאת מתוך רשימה של 50 נגידים.

המדד לפיו ניתן הציון בדירוג משכלל בין היתר השגת יציבות מחירים, השגת שליטה בלחצים אינפלציוניים, עמידה ביעדי הצמיחה הכלכלית, יציבות מטבע וניהול הריבית במשק, כעשר הציון A משקף עבודה מצוינת והציוןF משקף כישלון מוחלט.

מו"ל "גלובאל פייננס", ג'וזפה גיארפוטו, אומר כי "לאורך השנה הזו, שהייתה אחת השנים הקשות שידענו, נגידי הבנקים המרכזיים נבחנו השנה כפי שלא נבחנו מעולם. מדי שנה, אנו בודקים ומעריכים את מידת הנחישות של הנגידים בבואם להתמודד עם לחצים פוליטיים ומאמציהם להשפיע על ממשלותיהן בנושאים שונים כמו היקף ההוצאה ומידת הפתיחות להשקעות זרות ושירותים פיננסיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר