פגישת פסגה ב'קול חי': המדיח והמודח

עובדי רדיו 'קול חי' התכנסו הבוקר לטקס הרמת כוסית ואיחולים הדדיים לכבוד השנה החדשה, במהלך הטקס, נצפו יחדיו השדרן מנחם טוקר שהודח לפני מספר שנים מהרדיו וכעת שב חזרה יחד עם הרב חיים זילבר, יו"ר הוועדה הרוחנית של הרדיו, שנטל חלק בהדחתו

ישראל אהרן | כיכר השבת |
טוקר והרב חיים זילבר (צילומים: כיכר השבת)

עובדי תחנת הרדיו 'קול חי', התכנסו הבוקר (שלישי) לטקס הרמת כוסית ואיחולים הדדיים להמשך עשייה פורה בתחנת הרדיו, לרגל השנה החדשה.

בינות לחיוכים הרבים שפוזרו על-ידי העובדים, נצפו השדרן מנחם טוקר שהודח ושב חזרה, יחד עם הרב חיים זילבר, יו"ר הוועדה הרוחנית של הרדיו, לו היה חלק בהדחתו של טוקר.

לפני כשש שנים, הודח מנחם טוקר מעבודתו כשדרן מוביל ברדיו 'קול חי', וזאת בין היתר בשל דרישת הוועדה הרוחנית של הרדיו, בראשה עומד הרב חיים זילבר, שמונתה מטעם רבני בני-ברק כדי לפקח על תכני הרדיו.

לפני מספר שבועות, לאחר משא-ומתן ארוך, סוכם על שובו של מנחם טוקר לרדיו, בצעד שהרעיד את אולפני הרדיו. טוקר, אמור לשוב ולשדר כבר בשבועות הקרובים.

לפגישה בין השניים משמעות מיוחדת לאור המכתב שנשלח לפני מספר חודשים מטעם 'משמרת הקודש' להנהלת הרדיו בו קבלו הרבנים על שובו של טוקר לשדר ברדיו. האם הצדדים הגיעו להבנות וברדיו קיבלו הסכמה מהוועדה הרוחנית לשובו של טוקר? מהארוע היום ניתן להסיק כי התשובה לכך חיובית וקול חי קיבלו אור ירוק להחזרת טוקר לרדיו 'קול חי'

גם אם מדובר רק בסולחה לקראת הימים הנוראים, אנו מצטרפים לאיחולים והברכות לקראת השנה החדשה ומאחלים למנחם טוקר הצלחה רבה בתוכנית החדשה שתעלה לאוויר מייד האחרי החג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר