אל תפספסו

הסיפורים שעשו את שנת תשע"ב ● מגזין חג מיוחד

שנת תשע"ב הייתה עמוסה במיוחד באירועים שהשפיעו על הציבור החרדי. גדולי תורה הלכו לעולמם, שינויים משמעותיים בצמרת ההנהגה החרדית ואירועי אחדות מרגשים. "כיכר השבת" מתכבד להשיק מגזין חג מיוחד ובלעדי לקראת סיום השנה: מקליפ סיכום מרהיב ועד לכתבות מרתקות (חדשות ברנז'ה, מעניין)

מערכת 'כיכר השבת' | כיכר השבת |
(עיבוד: כיכר השבת)

שנת תשע"ב הייתה עמוסה במיוחד באירועים שהשפיעו על הציבור החרדי בארץ-הקודש ובעולם כולו. גדולי תורה הלכו לעולמם, ובראשם מרן פוסק הדור רבי יוסף-שלום אלישיב זצוק"ל וכ"ק האדמו"ר מויז'ניץ זצוק"ל.

האירועים המצערים הובילו לשינויים משמעותיים בצמרת ההנהגה החרדית, שליוו בלא-מעט אירועים מצערים.

אבל היו גם רגעי אחדות נדירים, כמו שילוב הכוחות בחסידות ויז'ניץ המעטירה, בואו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא לסיום הש"ס הספרדי, שיחות מרתוניות בין גדול הדור מרן רבי אהרן-לייב שטיינמן למרן רבי עובדיה יוסף.

אז מה היה לנו השנה? "כיכר השבת", האתר החרדי הגדול בעולם, משיק הבוקר (חמישי) מגזין חג מיוחד לקראת ראש-השנה, עם מיטב הכתבות המעניינות.

במגזין החג, המופיע בעמוד הבית של "כיכר השבת", תוכלו לצפות בקליפ סיכום מרהיב, לצד פרויקט מיוחד על ההצלחות והכשלונות של העסקנים החרדים, וטורים אישיים של כותבי האתר שכל אחד מהם בחר את "אירוע השנה" שלו.

כתבה מרכזית באתר, מאת חיים שקדי, מסכמת את כל האירועים שעברו על הציבור הליטאי בשנה האחרונה.

יוסף פאר מביא הצצה מרתקת לעולמם של הצמחונים החרדיים ושמוליק קמינקר כינס את גדולי הזמר החסידי בישראל לשמוע מהם על השנה שהייתה. היה מעניין.

במהלך היום הקרוב יתווספו כתבות נוספות למגזין החג.

שנה טובה ומתוקה לגולשי "כיכר השבת" ולכל בית ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר