מי השתתף בברית במשפחת הרב עובדיה יוסף? ומי נעדר?

אין כלי תקשורת שהתעלם מהברית המסוקרת בחצר הגר"ע יוסף, עיתונאים רבים, אישי ציבור פוליטיקאים ורבנים השתתפו בה. הברית זכתה לסיקור תקשורתי רחב, זאת בעקבות השתתפותם של אריה דרעי ואלי ישי זה לצד זה. אולם, מאחורי הקלעים אישי ציבור רבים הגיעו להשתתף ולהיות בקרבתו של הרב משה יוסף, אך הרבה גם לא השתתפו.

הברית, היום (צילום: ישי כהן)

היום התקיים אירוע הברית לעובדיה סיני נינו של מרן הרב עובדיה יוסף, נכדו של הרב משה יוסף, ראש בד"ץ בית יוסף והאיש החזק בבית הרב, ובנו של חתנו יעקב סיני.

הברית זכתה לסיקור תקשורתי רחב, זאת בעקבות השתתפותם של אריה דרעי ואלי ישי זה לצד זה. אולם, מאחורי הקלעים אישי ציבור רבים הגיעו להשתתף ולהיות בקרבתו של הרב משה יוסף, אך הרבה גם לא השתתפו.

אז מי היה ומי לא?, שרי ש"ס אלי ישי, אריאל אטיאס, משולם נהרי, יעקב מרגי, סגן השר איציק כהן, וחברי הכנסת אברהם מכאלי ואמנון כהן. גם המנכ"ל הנכנס נתי לסרי נעמד לצד אלי ישי. וכמובן אריה דרעי.

לצדם השתתפו הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, המקובל הרב בנייהו שמואלי, הרב יצחק אבא שאול, הרב שמואל רבינוביץ כאשר הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר לא הגיע לשימחה.

אחיו, הרב אברהם יוסף רבה של חולון, כששאר האחים הגאונים הרב יעקב יוסף, הרב דוד יוסף, לא הגיעו לטקס הברית.

בין הקהל ניצפה גם האוליגרך מיכו מירילשוילי, מקורבו של אריה דרעי. וכן המיליונרים צבי עמאר ומשה חדיף, גם ענקי הפייטנים משה חבושה ויחיאל נהרי השתתפו זה לצד זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר