מי מפיץ ציטוטים מזויפים בשמו של הרב אבי זרקי?

ביממה האחרונה, הופץ צילום של סטטוס ברשת ה'טוויטר' שהכיל אמירות מגונות, אותו כביכול כתב רב הסלבס אבי זרקי. הרב זרקי מגיב, "מדובר במתחזה, אתבע אותו לדין". עוד הוא אומר: "בכוונתי לפנות למשרד חקירות שיעלה על זהות העבריין ולהגיש נגדו תביעה על מיליונים בגין הוצאת לשון הרע ופגיעה בשמי הטוב"

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב אבי זרקי (צילום: טוויטר)

מי זייף סטטוס פרובוקטיבי בשם הרב זרקי? ביממה האחרונה הופץ סטטוס בעייתי ברחבי הרשתות החברתיות בשמו של רב הסלבס הרב אבי זרקי שמשמש גם כמוהל ידוע ומפורסם.

בסטטוס נכתב כביכול בשמו דברים כעורים שהשתיקה יפה להם המתייחסים לברית המילה. זרקי ההמום גילה זאת באקראי והחליט בשעה האחרונה לשקול להגיש תלונה במשטרה על זיוף והתחזות לאדם אחר.

לדבריו, הוא לא כתב את הסטטוס הפוגעני מעולם, והוא אינו עומד מאחוריו. "מישהו החליט אולי לחמוד לצון ולעשות מעשה קונדס אווילי, או אולי גרוע מכך לנסות ולהתנכל לי. הוא ישלם על כך מחיר יקר".

"לא אעבור על העניין החמור בשתיקה ואתבע אותו. זהו נזק חמור לשמי הטוב וגורם לחלול ה' מיותר. גועל נפש. לצערי יש בעולם מי שהקנאה מעבירה אותו על דעתו".

עוד אומר הרב זרקי: "בכוונתי לפנות למשרד חקירות שיעלה על זהות העבריין ולהגיש נגדו תביעה על מיליונים בגין הוצאת לשון הרע ופגיעה בשמי הטוב".

לפני מספר חודשים עורר הרב זרקי ביקורת, לאחר שבחשבון הטוויטר שלו, התפרסמו דברים בעלי תוכן פוגעני (מחמת כבוד הציבור לא נביא אותם כאן) כשנשאל הרב זרקי האם במבט לאחור הוא מתחרט על הדברים ולא היה כותב אותם כמו שהם, הוא מגיב: "אף אדם לא חף מטעויות וכשם שמקבל שכר על הדרישה כך מקבל שכר על הפרישה.

"צריך לזכור כי יש דברים פי מליון יותר גרועים עדיף שרב בישראל יתפס על דברים כאלו, אולי לא היה כדאי שאני אכתוב את משפט הזה בהחלט יכול להיות שאני אתנצל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר