ציפי לבני בצ'אט פייסבוק: מהיכן תאכלו את הקרמבו?

ציפי לבני שערכה אתמול שיחת צ'אט עם גולשים רבים, הפתיעה אותם כש"שירבבה" קרמבו לתמונה שפירסמה. לבני אף הדריכה את הגולשים מהיכן אוכלים את הקרבמו. "האם אוכלים את הקרמבו מהביסקוויט או מהקרם". וגם "אני לא שונאת חרדים. סבי היו חרדים. אני עצמי מסורתית" (חדשות, מעניין)

יוסף פאר | כיכר השבת |
קרמבו (צילום: פלאש 90)

אין ספק, הפוליטיקאים שלנו למדו איך להפוך את הפייסבוק לכלי מעניין.

אמש בשעות הצהריים היה זה שר החוץ המתפטר אביגדור ליברמן שכתב שישב בחושך ויחשוב על תקרית ה"וויבערס", ובערב, הייתה זו ציפי לבני שעשתה קאמבק עם קרמבו.

לבני, כמו כל מתמודד אחר בבחירות לכנסת ה-18 שמכבד את עצמו, ערכה צ'אט פייסבוק עם גולשי העמוד, אולם, בתמונה שצרפה לצ'אט צולמה לבני כשלצידה מונח קרמבו.

הגולשים, אהבו את התמונה המשעשעת, לבני ניצלה את הממומנטום, והדריכה אותם: "איך אוכלים קרמבו"

בתגובה שפרסמה לבני, בה סיכמה את הדיון בינה לבין הגולשים כתבה: "בצד השאלות הרציניות, ולאור הקרמבו שהשתרבב לתמונה, קיבלתי לא מעט שאלות בעניין נוסף, קצת פחות חשוב אבל מעורר מחלוקת: האם אוכלים את הקרמבו מהביסקוויט או מהקרם".

, (צילום מסך)

"כמו בעוד נושאים שחוצים את הציבור, מצאתי את הפתרון לבעיה הסבוכה: בעזרת מכה קלה בחלקו העליון של הקרמבו מצמצמים אותו לגודל שמאפשר נגיסה בקרם ובביסקוויט ביחד".

,לבני מדריכה, כך תאכלו קרמבו (צילום מסך)

אכן, משעשע!

לעניין אחר ורציני יותר, במהלך הדיון הגיבה לבני לשאלת אחד הגולשים בנוגע למגזר החרדי, וכתבה "אני לא שונאת חרדים. סבי היו חרדים. אני עצמי מסורתית. ואני מחנכת גם את ילדי לשמור על אותה מסורת יהודית שכל כך חשובה בעיני".

"החרדים הם בני עמי. אבל, לצערי הפוליטיקה החרדית במהלך השנים ניצלה את הכוח הפוליטי העודף ואת חולשת הפוליטיקאים במפלגות השלטון, נתניהו כמשל, שלצרכי השרדות פוליטית, נתנו לנציגי המפלגות החרדיות את המונופול על יהדותה של המדינה ותקציבים לסקטור על חשבון הכלל".

"אני מאמינה, ששרות צבאי או לאומי והשתלבות בשוק העבודה יאפשר גם לחרדים חיים טובים יותר, ויהפוך את כולנו לחברה אחת" כתבה לבני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר