צפו: מתיסיהו עם טלית ותפילין

בחודשים האחרונים, מאז שינה זמר הרגאיי את מראהו החיצוני והסיר את זקנו, היה מי שטען כי הוא איבד את האמונה, אמש, הצטלם מתיסיהו עם טלית ותפילין וכתב "זה נהדר להיות בבית עם הילד הקטן שלי לאחר 6 חודשים של טיול. הודו להשם". חלק מהגולשים פירגן, ואילו בודדים תקפו אותו. למה? הסיבה בפנים (ברנז'ה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
מתיסיהו בטלית ותפילין (צילום מסך)

בחודשים האחרונים, מאז שינה כוכב ה'רגאי' מתיסיהו את מראהו החיצוני, היה מי שניסה לטעון כביכול והוא עזב את הדת לגמרי.

הלילה, הוכח שוב כי הזהות היהודית של מתיסיהו עדיין חזקה, והוא נותר אדם מאמין.

בתמונה שהעלה מתיסיהו ביממה האחרונה לדף הפייסבוק שלו, הוא נראה לאחר מסע הופעות ברחבי העולם, לצד בנו, כשהוא מעוטר בטלית ותפילין. לצד התמונה כתב מתיסיהו: "זה נהדר להיות בבית עם הילד הקטן שלי לאחר 6 חודשים של טיול. הודו להשם".

כאמור, תמונתו של מתיסיהו מוכיחה באופן ברור כי אמונתו נשארה איתנה.

חלק מהגולשים הגיב בתגובות בעד מתיסיהו, ואילו חלק אחר מהם השמיע ביקורת נגדו על כך שהניח תפילין לילדו שעדיין לא עבר בר מצווה. "חילול הקודש" כתב לו אחד הגולשים.

קראו גם:

הטענות לפיהם מתיסיהו כבר אינו אדם מאמין, נשמעו בשנה האחרונה, למרות שהוא הצהיר בראיון שקיים בחודש יולי האחרון עם 'אש התורה' על כך שהוא נשאר אדם מאמין למרות השינוי הפיזי שעבר.

בראיון אמר מתיסיהו: "אני לא יודע מהי בדיוק משמעות המילה "דתי". אני מאמין בכל לבי באלוקים, ואם אנחנו מתכוונים לומר בזה שהתורה והמצוות הן המצפן שלנו במסע, אז כן, יש מי שיקרא לי "שומר תורה ומצוות", אבל אחרים יתייחסו לשינויים החיצוניים שעשיתי בתור אמירה שאני לא".

,התמונה שהעלה מתיסיהו ביממה האחרונה (צילום מסך)

כזכור, לפני כשנה פרסם מתיסיהו בעמוד ה"טוויטר" שלו תמונה עדכנית שלו שבה הוא נראה ללא זקן ופיאות.

"אני כבר לא כוכב רגאיי חסידי", הסביר הזמר שמכר מאות אלפים מאלבומיו ברחבי העולם.

"כשחזרתי בתשובה לפני 10 שנים, זה היה תהליך טבעי", הוא מסביר. "זו היתה הבחירה שלי. המסע שלי לגילוי השורשים שלי ולחקור רוחניות יהודית.

"בשלב מסוים הרגשתי צורך להגיע לרמה גבוהה יותר של רוחניות, הרגשתי שכדי להפוך לאדם טוב אני צריך כללים רבים, אחרת הייתי מתפרק". כתב אז מתיסיהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר