צפו: אריה דרעי מודה לפעילי ש"ס

מנהיג ש"ס כינס את ראשי מטות ש"ס בדרום בכדי להודות להם בשם מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף, ולהתכונן לקראת מערכת הבחירות: ""יש עכשיו התקפות על עולם התורה, איום על השכבות החלשות, אנחנו בתקופה של הסתר פנים, אבל אנחנו בתקופת פורים, גם שם היה הסתר פנים ואחר כך ראו את האור". דרעי הופתע כשקיבל עוגה מהפעילים.

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

מנהיג ש"ס ח"כ אריה דרעי, כינס אמש (שני) את ראשי מטות ש"ס בדרום בכדי להודות להם בשם מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף, ולהתכונן לקראת מערכת הבחירות לרשויות המקומיות.

ביו היתר אמר דרעי: "התכנסנו כאן ראשית כל, כדי להודות לפעילים על כל העבודה שהם עשו. לא יכולתי להתקשר לכל אחד אבל אני יודע להעריך את העבודה של כל אחד ואחד אני יודע את המסירות נפש.

"המטרה השנייה, היא לשמוע אתכם מכלי ראשון על מנת להפיק את הלקחים. אתם הייתם בשטח, אתם יודעים מה היה, ולכן אתם צריכים לספר את שהתרחש. אני רוצה לשמוע הכול; אין מה להתבייש גם דברים לא נעימים.

"המטרה השלישית, היא להערך לבחירות לרשויות המקומיות. כל הערה תירשם וכך נדע גם לתקן.

"אמרתי לפני הבחירות, שנתייחס להחלטות של אחרי הבחירות לפי הפעילות בשטח ולפי רמת העבודה, ואנחנו עושים את זה עכשיו.

"כל נושא השוויון בנטל הוא פיקציה, המטרה של אלו הפועלים כביכול בשביל שוויון בנטל היא אחת, להשאיר את ש"ס מחוץ לקואליציה.

"יש עכשיו התקפות על עולם התורה, איום על השכבות החלשות, אנחנו בתקופה של הסתר פנים, אבל אנחנו בתקופת פורים, גם שם היה הסתר פנים ואחר כך ראו את האור, בעזרת ה' נזכה גם אנחנו לראות את האור הזה בקרוב".

הפעילים הפתיעו את דרעי והעניקו לו עוגה לרגל יום הולדתו ה-54.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר