הכירו: "גוועלד" - חותמת הכשרות החילונית

עד היום ידעו בחברות שחותמות כשרות יכולות להזניק את מכירות מוצריהן, יוזמה חברתית חדשה מנסה לרכוב על הרעיון, ולהפיק ממנו תועלת עבור סיוע לאנשים חסרים יכולת ונזקקים. אתם תרכשו את מוצרי "גוועלד", החברות יעניקו אחוזים לארגון, ומכאן תצא הסיירת החדשה לעוד מעשה חסד (חדשות, מעניין)

יוסף פאר | כיכר השבת |
חותמת ה"כשרות" החילונית 'גוועלד' (צילום מסך)

חותמות הכשרות על מוצרים שבהכשר גורמים להאצה במכירות, אין ספק, עכשיו, נעשים מאמצים לרתום את התופעה הותיקה לטובת יוזמה חברתית חשובה.

במסגרת היוזמה אותה רקמו מספר יזמים, והושקה בערך לפני כחודש, הוקמה "סיירת חברתית" מיוחדת, המנסה לסייע במה שניתן לאנשים שהגורל לא שפר עליהם.

לדוגמא, אנשי הסיירת ביצעו עבודות גינון בחצר ביתה של א, אם חד הורית מאיזור כפר יונה, וערכו עבודות שיפוצים בביתה של חסרת אמצעים באיזור נתניה.

וכאן מגיעה "חותמת הכשרות". במסגרת היוזמה, יסומנו מוצרים של חברות, שיסייעו לאנשי הסיירת במשימות השונות שלקחו על עצמם, כאשר הקונים יתבקשו להעדיף מוצרים שיכילו עליהם את החותמת "גוועלד".

במסגרת שיתוף הפעולה של 'גוועלד' והחברות, חלק מההכנסות מכל מוצר שתרכשו ועליו תופיע "מדבקת הכשרות" יועברו לאנשי הסיירת לטובת פרויקטים חדשים.

בדף הפייסבוק של היוזמה נכתב: "הקמנו את גוועלד כדי לסייע בפרוייקטים חברתיים שנופלים בין הכיסאות. אנחנו מאתרים אנשים או בעלי חיים במצב לא טוב ומשנים להם את החיים, מחושך לאור. איך? באמצעות המותג שלנו".

"כשתיגשו לסופרמרקט הקרוב ותראו מוצר עם מדבקה שלנו- קנו אותו. חלק מהרווח יגיע אלינו לטובת הפרוייקט הנבחר של אותו מוצר. אנחנו לא מבקשים תרומות, רק שתבחרו במוצרים עם הלוגו שלנו".

בסרטון וידאו אותו הפיצו ארבעת היוזמים נאמר: "אלה אנחנו, ארבעה אנשים רגילים כמו כולם שמסתכלים קצת מסביב, בצד, בשוליים, בהתחלה היינו צינים, כמו כולנו, אבל בא לנו שהעולם יראה קצת אחרת, פעם זה היה אחרת, לא היה אייפון 5, אבל היה אכפת לאנשים אחד מהשני, אנשים עזרו אחד לשני".

לדף הפייסבוק של היוזמה, הצטרפו על היום קרוב ל-2900 חברים, התומכים בפעילות החשובה.

כאמור, היוזמה החברתית החדשה, שואבת ככל הנראה השראה מחותמות הכשרות המופיעות על מוצרים שונים.

אהבתם? תומכים ביוזמה? הגיבו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר