סרטון הוידאו מהונג קונג: עב"מ או כוכב לכת?

מידי תקופה עולה לרשת סרטון המציג גוף מאיר וטוען כי מדובר בעב"מ, בתחילת החודש, עלה סרטון נוסף שצולם בהונג קונג. בתחילה, עורר הסרטון בהלה, אלא שמאוחר יותר מומחה לנושא שצפה בסרטון טען: מדובר בכלל בכוכב הלכת 'צדק' (וידאו, מעניין)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(וידאו: יוטיוב, תמונת אילוסטרציה: שאטרסטוק)

סרטון וידאו שעלה בתחילת החודש הלועזי לרשת, מציג גוף מאיר שנצפה מעל שמי הונג קונג. בתחילה היו מי שסברו כי מדובר שוב בעדות לקיימותם של עב"מים, אלא שמומחה לנושא מצהיר כי יתכן מאוד ומדובר בכלל בכוכב הלכת 'צדק'.

העצם המוזר שתועד, נצפה במשך 2 לילות בשמי הונג קונג, מה שהוביל את מארק דאנטוניו - המומחה, למסקנה כי יתכן ובכלל מדובר בכוכב הלכת.

העובדה שחיזקה את דבריו של המומחה, היא שמתעד העב"מ הגיע בתחילה עם מכשיר סלולרי בעל איכות צילום פחותה בכדי לתעד את המחזה, ושב לילה למחרת עם מצלמה טובה יותר ותיעד את העצם הלא מזוהה בשנית. זאת כאשר על פי המומחים לדבר, עב"מים שגרתיים לא מופיעים ברצף באותו המקום.

על פי הבדיקה של המומחה, כוכב הלכת 'צדק' אכן היה באותם לילות מעל שמי הונג קונג, מה שהוביל לרגיעה קלה בקרב תושבים מבוהלים בהונג קונג בעקבות המסקנה כי עצמים זרים לא מנסים לפגוע בתושבי העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר