צפו: מצא 98 אלף דולר ומיהר להחזיר

הרב נח מורוף, תושב ניו הייבן שבקוניקט ארה"ב, רכש שולחן ב-150 דולרים, מצא טמון בתוכו סכום עתק של 98,000 דולרים ומיהר להשיבם למוכרת השולחן ההמומה. צפו (מעניין)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך היוטיוב)

קידוש השם: הרב נח מורוף, תושב ניו הייבן שבקוניקט ארצות הברית, לא האמין למראה עיניו כאשר בשולחן אותו רכש דרך רשת האינטרנט ב-150 דולרים הוא מצא סכום עתק של 98,000 דולרים.

הרב מורוף אסף את השולחן לאחר הרכישה והניח אותו ברכבו אולם לדבריו כשהגיע איתו הביתה גילה להפתעתו כי הוא גדול מעט ואינו יכול לעבור בדלת המשרד.

הרב מורוף פירק את החלק העליון של השולחן ואז לתדהמתו מצא שקית פלסטיק לבנה ובתוכה תיק גדוש בערמת שטרות בני 100 דולרים כל אחת.

"אני ואשתי ספרנו את השטרות והתברר כי מדובר בסכום עתק. ישר ידענו שעלינו להשיב את הכסף לבעליו, זה לא שלנו וזה שייך למוכרת", הסביר הרב מורוף לכלי התקשורת שהשתהו כשסיפר על המקרה המדהים.

הרב מורוף השיב את הסכום העתק למוכרת, הבעלים המקורי של השולחן, שהיתה המומה והודתה לבני הזוג. "אני לא מאמינה שיש עדיין בימינו כאלו אנשים ישרים והגונים", אמרה המוכרת ההמומה.

לדבריה, היא היתה סבורה שהכסף מונח במקום מסתור אחר בביתה ושכחה מקיומו. "אין לי מילים להודות לכם", אמרה לבני הזוג מורוף שקידשו שם שמיים וסיפורם הופיע בכל כלי התקשורת האמריקאית.

יצוין כי המוכרת ביקשה לקזז מהסכום שהשיבו לה את מחיר רכישת השולחן אולם בני המשפחה סרבו. בנוסף לכך הרב מורוף הסכים להתראיין ולספר על המקרה המיוחד רק לאחר שהתייעץ עם רבו הגאון רבי שמואל קמינצקי ראש ישיבת פילדלפיה שאמר כי מותר לעשות זאת על מנת לגרום קידוש השם.

‎‎פרסום‎ by ‎חדשות כיכר השבת‎.‎

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר