סקר גאלופ: מספר התושבים הסובלים הגבוה ביותר נמצא בבולגריה

סקר שערך מכון "גאלופ", בדק את מדדי הסבל במדינות שונות ברחבי העולם. בולגריה ניצבת בראש הרשימה. ישראל דיי בתחתית. איסלנד, קטאר ושבדיה - המדינות הכי מאושרות (מעניין)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אז מסתבר שלא כל כך גרוע פה, אחרי הכל: סקר של מכון "גאלופ" שהתפרסם לאחרונה, בדק את מדדי הסבל במדינות שונות ברחבי העולם. הנשאלים בסקר חולקו לפי שלוש רמות: "משגשגים", "מתקשים" ו"סובלים", בהתאם לדיווח העצמי שלהם על אורח חייהם הנוכחי וזה שהם צופים בעתיד.

המדינה "הסובלת" ביותר, בה תושביה דיווחו על רמת האושר הנמוכה ביותר היא בולגריה. בפעם השלישית ברציפות, 39% מתושבי בולגריה מוגדרים על פי הסקר כ-"סובלים ואומללים".

בעשירייה הראשונה של המדינות עם מספר התושבים הסובלים הגבוה ביותר, נמצאת גם איראן, עם 31% תושבים שדיווחו על רמת סבל גבוהה. וכן גם סוריה ולבנון עם 29 אחוזי סבל.

ברשות הפלסטינית דיווחו 18% על סבל ובירדן המספר עומד על 14%.

ומה איתנו? לעומתן, ניצבת ישראל הרחק בתחתית הרשימה, כאשר רק 4% מתושביה מוגדרים כסובלים. נתון נמוך משמעותית ממדינות אחרות באזור. יחד עם ישראל, עומדות גם ארה"ב ובריטניה, המציגות נתונים זהים ביחס לרמת הסבל.

מי המאושרות? המדינות המאושרות ביותר לפי הסקר, דורגו בסדר הבא: איסלנד, קטאר, שבדיה, נורבגיה, איחוד האמירויות וניגריה. במדינות אלו רק אחוז מהנשאלים הוגדר כ-"אומלל".

הסקר עצמו כלל 143 מדינות, ו-1000 אזרחים השתתפו מכל מדינה, באמצעות ראיונות של פנים אל פנים ושיחות טלפוניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר