נרדם במהלך הטיסה והתעורר בתוך מטוס ריק וחשוך

טום ווגנר המתגורר בלואיזיאנה, בסך הכל רצה לבקר את אחותו בקליפורניה. במהלך הטיסה נרדם וכשהתעורר, נדהם למצוא את עצמו בתוך מטוס ריק וחשוך. ומה הפיצוי שקיבל? (מעניין)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

בחלומותיו השחורים ביותר, טום ווגנר לא חשב שזה יקרה לו: להתעורר בתוך מטוס ריק וחשוך.

ביום שישי האחרון, טום ווגנר המתגורר בלואיזיאנה, בסך הכל רצה לבקר את אחותו בקליפורניה. למטוס הייתה עצירה לכמה שעות בטקסס, אולם ווגנר שנרדם מתחילת הטיסה, לא קם.

כאשר התעורר, נדהם למצוא את עצמו בתוך מטוס ריק וחשוך. ווגנר המבוהל ניסה לפתוח את דלת המטוס, אך היא הייתה נעולה.

בשיחה עם רשת הטלוויזיה האמריקנית, abc, תוהה ווגנר בקול: "מה אם היה קורה לי משהו? מה אם היה לי התקף לב פתאום? הם פשוט סגרו את המטוס ועזבו אותי?".

לבסוף, התקשר ווגנר לבת זוגו וביקש ממנה לסייע לו. בתחילה, היא חשבה שהוא צוחק, אך מיד כשהבינה שמדובר בסיפור אמיתי לחלוטין, היא מיהרה ליצור קשר עם החברה שבבעלותה המטוס, "יונטייד אירליינס".

רק כעבור חצי שעה, שוחרר ווגנר הנסער מהמטוס. הפיצוי שקיבל היה קופון בסך 250 דולרים עבור לינה בלילה במלון, לפני שימשיך לאחותו בקליפורניה.

החברה שהפעילה את הטיסה, "אקספרסג'ט", מוסרת כי היא עוד חוקרת את המקרה ומתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לנוסע. אמנם נערכה בדיקה בסוף הטיסה, אך לא ברור כיצד יתכן שצוות שלם והנוסעים שסביב לא הבחינו בווגנר שנותר לישון על מושבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר