החייזרים הסודיים ששולטים בארה"ב

סוכנות הידיעות האיראנית "פארס" דיווחה כי סוכן הביון לשעבר, אדוארד סנואודן, פרסם מסמכים ה"מוכיחים באופן חותך" שארה"ב נשלטת על ידי חייזרים מאז שנת 1945 (מעניין)

(צילומסך: ynet)

ידעתם שעל אנשי הממשל בארצות הברית שולט ממשל אחר, סודי, של חייזרים?

ביום ראשון האחרון, דיווחה סוכנות הידיעות האיראנית "פארס" כי סוכן הביון לשעבר, אדוארד סנואודן, פרסם מסמכים ה-"מוכיחים באופן חותך" שארצות הברית נשלטת על ידי חייזרים מאז שנת 1945.

סוכנות הידיעות "פארס", שלעתים אמינותה מוטלת בספק, מצביעה על דו"ח של שירות הביטחון הפדרלי בארה"ב אשר לדבריה, מכיל לא פחות משני מיליון מסמכים מסווגים וממנו עולה כי מקור 'תבוני' מחוץ לכדור הארץ מוביל את מדיניות הפנים והחוץ של ארצות הברית.

סוכנות "פארס", מסתמכת בדיווחה על ידיעה שעלתה באתר Whatdoesitmean.com, המספק בעיקר תיאוריות קונספירציה. לטענת הסוכנות, סנואודן יצר קשר עם העיתונאי גלן גרינוולד וסיפר לו כי בארצות הברית, במילים האלו ממש: "קיימים שני ממשלים, הממשל שנבחר וממשל נוסף, סודי השולט במדינה מהמחשכים".

ציטוט נוסף המובא בדו"ח, הוא של שר ההגנה הקנדי לשעבר פול הלייר שאמר לאחר שנחשף למסמכי סנואודן כי הם "מדויקים". בנוסף, טוענים בסוכנות כי הלייר הקנדי הודה בראיון לתוכנית חדשות רוסית כי הוא היה "המום לגלות שחייזרים מבקרים בכדור הארץ זה שנים". הלייר תיאר את החייזרים כ"גבוהים לבנים" אשר עובדים עם חיל האוויר האמריקני בבסיס בנבאדה. לפי ה-"וושינגטון פוסט", שר ההגנה בן 90 אמר בעבר כי חייזרים מבקרים תדיר בכדור הארץ אך לא הגיב מעולם על סיפור זה.

ואם זה לא מספיק, לדברי סוכנות הידיעות האיראנית, מסתבר כי גזע החייזרים הסודי הוא לא אחר מאותו הגזע שסייע לנאצים לעלות לשלטון בשנות ה-30 של המאה הקודמת.

בנוסף, מסמכי סנואודן חושפים כי הנשיא האמריקני דווייט אייזנהאואר נפגש עם אותם "גבוהים לבנים", כדי לבסס את שלטונם בארה"ב. בהמשך מתאר הדו"ח כי אותו משטר חייזרים סודי קרא לאמריקנים לבנות את מערכת המעקב האלקטרונית של ה-NSA ובעצם מטרתה להסתיר את קיומם של חברי הכוכב האחר ולהביא אותם "לשלוט בעולם כולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר