האימה: חתן נפצע בשבירת הכוס

צעיר תושב תל אביב הגיש תביעה לבית משפט השלום בתל אביב נגד אולם אירועים בו התחתן בטענה כי בחרו כוס לשבירה שאינה מתאימה ועקב כך הוא נפצע בעת שבירת הכוס (מעניין)

שושי מילר | כיכר השבת |
חתן שובר כוס (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

התיאור הבא הוא החלום השחור של כל חתן: רגע השיא של החופה מגיע, החתן מרים את רגלו, מנפץ בכוח את הכוס, אך במקום קריאות מזל טוב נרגשות, נשמעות מכל עבר צעקות היסטריות - "חובש!".

לאחרונה, הגיש צעיר תושב תל אביב תביעה לבית משפט השלום בעיר נגד בעלי אולם אירועים, לפיה, בעת ששבר את הכוס בחופה, הוא נפצע מזכוכיות שחדרו דרך הנעל שלו.

בתביעה נכתב כי "התובע שבר את הכוס באמצעות כף רגלו הימנית, ובעת שבירתה רסיס זכוכית חדר דרך נעל עור קשיחה לתוך כף רגלו של התובע".

בעקבות הפציעה, נזקק החתן לטיפול רפואי והוא נעדר מחתונתו שלו למעלה משעה. "הפגיעה גרמה לכך שהתובע נאלץ לנוח בכל מספר דקות והוא סבל ביום חתונתו, שאמור היה להיות היום השמח בחייו".

תוצאות הפציעה גרמו לכך שהחתן אף נאלץ שלא להגיע לעבודתו בימים שלאחר מכן.

מצדו של החתן, מדובר ברשלנות של נציגי אולם האירועים, אשר בחרו בכוס "שאינה מיועדת ואינה מתאימה לטקס החופה ועטיפתה שלא כראוי בנייר כסף". בשל הסבל הרב שנגרם לו, תובע החתן מבעלי האולם 6,000 שקל כפיצוי.

בתגובה, מסר אולם האירועים ל-ynet, כי "בטרויה הצטערו מאוד על המקרה ומן הרגע הראשון עשו כל שביכולתם על מנת לסייע לחתן, החל במתן טיפול שאפשר לו להמשיך לחגוג וכלה בסיוע מול חברת הביטוח המטפלת במקרה. אנו מאחלים לחתן חיי נישואים מאושרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר