צפו: האם עב"ם נצפה בקרבת מטוס?

חובב צילום שצילם מטוס נוסעים הולנדי שביצע תמרונים בשמי הבירה ההולנדית – אמסטרדם, קלט בעדשת מצלמתו עב"מ מסתורי ונוצץ שנע בקרבת המטוס. האם מדובר בחייזרים ובחלליות המשמשים חוצנים, או בחלק שניתק מהמטוס? (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
זהו העב"ם שנצפה על יד המטוס? (צילום: theInterzone)

קהיליית המאמינים בחייזרים, עב"מים, או סתם מפלצות מהאגדה, כוללת מיליוני מאמינים מסביב לעולם אשר מתנהגים ממש כמו קהילה דתית, כשבמקום כוח עליון נעלה, הם מאמינים בשלל היצורים מהאגדות.

מדי פעם, נקלטת בעדשת המצלמה תמונות אשר תומכות לכאורה בתאוריות אלו, מה שגורם לחגיגה שלמה בקרב מעריצי העב"מים, אשר לעיתים יתצפתו ימים ושבועות בצילום אזורים בהם מופיעים מחזות מוזרים.

אלא שבסרטון הבא, שצילם צלם חובב שרק ניסה לתפוס בעדשת מצלמתו תמרונים של מטוס נוסעים הולנדי, על יד שדה התעופה הבינלאומי סכיפהול באמסטרדם שבהולנד קלטה עדשת מצלמתו חפץ מעופף ונוצץ, אשר נקלע לשובל הסילוני של מטוס הנוסעים ההולנדי.

כעת, בקהיליית חובבי העב"מים משוכנעים כי מדובר בלא פחות מכלי טייס המשמש חוצנים (חייזרים) במסעם אל כדור הארץ. בתמונות נראה בבירור חפץ כהה, שמופיע מעט לפני המטוס שנראה בעת ביצוע תמרון חד ומהיר יחסית.

כאשר החפץ נכנס לתחום מעופו של המטוס, הוא נראה כשהוא נוצץ, ונראה כי עלה באש או התפוצץ. לאחר מכן העב"מ ממשיך להסתבך בזרם הסילוני הנפלט מהמטוס.

אלא שלמרות שחובבי הקונספירציות כבר משוכנעים כי בידיהם ראיה ממשית ומצולמת באיכות גבוהה לעב"מ, ככל הנראה מדובר בחלק שנפלט מהמטוס ההולנדי, והתפוצץ כתוצאה מהחום הרב שפולט המטוס. אך עדיין מדובר במקרה חריג ללא ספק.

כזכור, סרטון שעלה לרשת לפני מספר ימים, ולכאורה צולם מתוך מטוס נוסעים בשמי וושינגטון, הציג עצם בלתי מזוהה המלווה את המטוס בנסיעתו, אך גולשים טוענים כי מדובר בסרטון מזוייף. מה דעתכם על שני המקרים?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר