צפו: עשרות בחורי ישיבה רקדו בחתונת זוג מיוחד

חתונה מרגשת במיוחד נערכה אמש בבני ברק, באולמי וגשל, כאשר מרבית המוזמנים בהם מאות בחורי ישיבה כלל לא הכירו אחד את השני ובאו אך ורק לשם שמחת חתן וכלה (מעניין)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

חתונה מרגשת שכזו, כפי שנערכה אתמול (רביעי) באולמי "וגשל" בבני ברק, הרבה זמן לא נראתה. מאות תלמידי ישיבה ומוזמנים נוספים שאינם מכירים זה את זה השתתפו בחתונתם של זוג מיוחד בשנות ה-25 לחייהם תושבי העיר בני ברק.

מלבד בני המשפחה הקרובה של שני הצדדים, הוזמנו אל השמחה מאות תלמידי ישיבה מכל רחבי הארץ שהגיעו לחתונה ושמחו את הזוג המיוחד עד שעה לאחר חצות הלילה והפכו את החתונה המרגשה לכזו שהותירה חותם על המשתתפים. על המוזיקה ניצחו הזמרים יוני ברגר ורולי דיקמן שהגיעו אל המקום ללא תמורה.

"בהחלט מדובר באירוע מרגש שלא חווים כל יום והיה שווה להיוולד רק בשביל זה, זה אחד הדברים שנותנים הכי סיפוק בחיים ובפרט בחיי המוזיקה שלי", אמר רולי דיקמן בשיחה עם "כיכר השבת".

אליעזר, תלמיד ישיבה שהיה בין המארגנים, אמר ל"כיכר השבת" כי "היה ניתן להרגיש את השמחה באוויר. כולם עזבו את סדר הלימוד בישיבה באישור הרבנים ובאו לשמח את החתן הכלה".

"לא בכל יום ניתנת לנו ההזדמנות להשתתף בשמחת חתונה לזוג מיוחד. מדובר בשמחה כל כך טהורה ומרגשת שלא מרגישים תמיד בחתונה רגילה", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר