צפו: פול רוזולי נאכל חי על ידי נחש ענק

לאחר שבועות של ציפיה, ערוץ "דיסקברי" שידר את התכנית "להיאכל בחיים" המתעד את הפעלולן פול רוזולי נאכל בחיים על ידי נחש ענק. אלא שרוזולי "השתפן" ברגע האחרון וביקש שיצילו אותו. צפו (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock. וידאו: מתוך Discovery)

לאחר שבועות של ציפייה מתוחה ומאבק מצד ארגוני בעלי החיים, ערוץ "דיסקברי" שידר אמש (ראשון) את התכנית "להיאכל בחיים", המתעד את הפעלולן פול רוזולי נאכל בחיים על ידי נחש ענק.

רוזולי היה אמור להיבלע על ידי נחש האנקונדה ביערות האמזונס, כשהוא לובש חליפה מיוחדת, ושורד כדי לתאר את החוויה.
הפרומו לתכנית עורר כאמור ציפייה רבה, אך למרבה אכזבת הצופים, רוזולי "השתפן" ברגע האחרון והודיע על הפסקת הפעלול.

בתכנית נראה הנחש נלפף את גופו של רוזולי ומתחיל לבולעו, אלא שברגע האחרון רוזולי אומר למפיקים המודאגים הנמצאים בסמוך כי הוא לא מרגיש את זרועותיו.

הפרומו לתכנית (מתוך Discovery)

לאחר שרוזולי, לבוש בחליפת מגן מרוחה בדם חזירים, מתגרה בנחש, האנקונדה תוקפת אותו ומתחילה להתלפף סביב גופו. הפעלולן ממשיך לדווח תוך כדי האירוע על תחושותיו לצוות ההפקה, שצופה בנעשה ממרחק בטוח.

בשלב מסוים, רוזולי אומר "אני לא יכול להרגיש את הזרועות שלי", וכעבור מספר רגעים, שכאנקונדה מתחילה לבלוע את ראשו של רוזולי, הוא פולט "אני מחליט להפסיק! הצילו! הוציאו אותי מפה!".

צוות ההפקה נחלץ לעזרתו, ומשחרר את רוזלי מאחיזת הנחש ובכך מסתיים האירוע. רוזולי הסביר כי בחר להפסיק את הפעלול כי הרגיש שידיו נתלשות מגופו, וחשש שחליפת המגן לא תחזיק מעמד.

כאמור, הצופים יצאו מאכוזבים מהפרק ופרקו את זעמם וכעסם ברשתות החברתיות. "מה משותף לי ולפול ריזולי? שנינו לא נאכלנו בעודנו בחיים", צייץ אחד הצופים. אחר כתב: "מדובר בשעתיים מחיי שאני כבר לא אקבל חזרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר