הפתעה: יעקב איזק ומשה פרידמן מיח"צנים יחדיו

לפני כשנה היו יועצי התקשורת מרוכזים במאמץ להביס אחד את רעהו בזירה התקשורתית. השבוע הם עבדו יחד. איך זה קרה?

חיים ספרן | כיכר השבת |
היעבדו שניהם יחדיו? (ישראל ברדוגו)

הסיפור הבא מבטא בצורה מצויינת את התהפוכות והשינויים שחווים הנפשות הפועלות בתוך הברנז'ה הפוליטית הפנים חרדית. רק לפני כשנה היו יועצי התקשורת משה פרידמן ויעקב איזק מרוכזים במאמץ להביס אחד את רעהו בזירה התקשורתית והיום שנה אחרי שיתפו השניים פעולה במאמץ ליחצ"ן את לקוחותיהם.

זה קרה במהלך ביקורו של סגן שר הבריאות, חבר הכנסת יעקב ליצמן בבית החולים "מעייני הישועה" שם חנך השר חדר הרדמה חדש. משה פרידמן שמשמש גם כדובר ואיש יחסי הציבור של בית החולים עבד בשיתוף פעולה מלא עם יועץ התקשורת של ליצמן יעקב, יעקב איזק. רק לפני שנה עבד משה פרידמן במלוא המרץ בעבור מאיר פרוש בקרב על עיריית ירושלים, כאשר יעקב איזק עמד בדיוק בעבר השני של המתרס מול משה פרידמן.

ומה אומרים נשואי הכתבה בתגובה? אלו מסרבים לקחת חלק בחגיגה ומשחררים תגובות דיפלומטיות ומאופקות. יועץ התקשורת משה פרידמן מסר ל"כיכר השבת" בתגובה, "השירותים הניתנים על ידי הם בסופו של יום מקצועיים גם אם יש להם גוון פוליטי בתחנת זמן כזו או אחרת. מגוון התיקים בהם אני עוסק מזמנים לפעמים הזדמנויות שנראות נדירות. וכבר אמר מי שאמר: שהר והר לא נפגשים ואדם לאדם נפגשים”.

יעקב איזק מוסר בתגובה, “כמו תמיד אני מקפיד להיצמד להיבטים המקצועיים של התפקיד ופחות לפן האישי”.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר