"משטרה-גלידה"

תדמית המשטרה בשפל? נחלק גלידה

משטרת בוסטון מנסה לשפר את תדמיתה בקרב האזרחים בדרך מקורית במיוחד. ניידת צבעונית של המשטרה מחלקת גלידה לילדים ולנוער כדי ליצור אווירה טובה • צפו (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הניידת המתוקה (מתוך YNET)

תדמית המשטרה האמריקאית בתחתית המדרגה בשל אירועי הירי על שחורים? קבלו את הפתרון החדש של משטרת בוסטון – אוטו גלידה

המשאית החדשה שנתרמה על ידי "קרן משטרת בוסטון" ועלותה 89 אלף דולר, צבועה בכחול-לבן, מעוטרת בסמלי המשטרה ומקושטת בבלונים, נחשפה לציבור השבוע.

"אם היית אומר לי לפני 30 שנה שאנחנו נחזיק אוטו גלידה כחלק מכוח הסיור שלנו, הייתי אומר שאתה משוגע", אמר מפקד משטרת בוסטון וויליאם אוונס לסוכנות הידיעות AFP.

ניידת הגלידה תשולב בפעילות הקהילתית שמתקיימת בבוסטון החל משנת 2010, במסגרתה חולקו בחינם כבר יותר מ-120 אלף גלידות בטעמי וניל ושוקולד תרומתה של מחלבה מקומית ממסצ'וטס.

במשטרת בוסטון מסבירים כי "אוטו הגלידה" המשטרתי לא יערוך סיורים בעיר באופן יומיומי, אלא יופעל באירועים או בימים חמים במיוחד. "אני ממש אוהב את המשאית החדשה", הוסיף אוונס. "האווירה הטובה שהיא מייצרת בין השוטרים שלי לבין הדור הצעיר לא מוטלת בספק וזה לא פחות ממדהים".

על פי ניסיון העבר והחיקוי הישראלי של כל יוזמה אמריקאית, סביר להניח שבעתיד נראה "ניידת גלידה" גם בישראל, בינתיים נצטרך להסתפק בניידות שמחלקות רק דו"חות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר