מה קורה לאגייאר?

צפו בתמונות: גומא אגאייר רוכש ´סירטוק´ וכובע חב"די

מה עובר על המיליארדר גומא אגאייר - הבעלים של ´ביתר ירושלים´? במשך שעתיים סובב היום אגאייר בחנויות ´גאולה´ יחד עם יועצו האסטרטגי נחום בנדיקט, ורכש לעצמו לא פחות מחמישה כובעים חב"דים, גרטל, ושתי חליפות סירטוק. בפנים: הסיפור המלא וגלריית תמונות בלעדית ממסע הרכישה בירושלים (בכיכר)

יוסי וייס | כיכר השבת |
אגאייר ב´לוק´ החדש (פיני רוזן)

העוברים והשבים בשכונת גאולה שזיהו היום את המיליארדר גומא אגאייר סובב בחנויות השכונה, שפשפו את עיניהם בתימהון.

אגאייר, מולטי מיליארדר המחזיק בין היתר בבעלות קבוצת הספורט הירושלמית מחללת השבת – 'ביתר ירושלים', נקשר בעת האחרונה לשורת פרשות מפוקפקות, במסגרתן גם נעצר לאחרונה בחו"ל.

בעת האחרונה החל אמנם אגאייר להתקרב מאוד למוסדות תורה וחסד בארץ, ולסייע בהחזקתם. ובכל זאת, מה בין זה לבין מסע קניות בגאולה?

מסתבר, כי המסע היום בגאולה, היה בסיום של מסע ארוך במוסדות חב"ד ברוסיה, במסגרתו ביקר אגאייר במוסדות חב"ד רבים בהם הוא תומך.

בתוך יתר תחנותיו, הגיע אגאייר גם לעיירה אדיטש, שם טמון בעל התניא, האדמו"ר הזקן - רבי שניאור זלמן מלאדי.

על קברו של בעל התניא, קיבל אגאייר על עצמו, כי מעתה, בכל פעם שיבקר בשבת בבית כנסת ילבש מעתה בתפילה את הלבוש החב"די, היינו - סירטוק, גרטל, וכובע 'קנייטש' חבוט בהתאמה חב"דית.

'עובר לעשייתן' – יצא היום אגאייר למסע הרכישה של הלבוש החדש. יחד עם היועץ האסטרטגי החרדי נחום בנדיקט, סובב אגאייר בחנויות השונות, ורכש לעצמו את הגרדרובה החדשה.

וכמו מיליארדר, לא הסתפק אגאייר במערכת בגדים אחת. לא פחות מחמישה כובעים רכש אגאייר בחנות 'פרסטר' (למתעניינים: ארבעה שחורים – אחד אפור).

משם המשיך אגאייר לחנויות 'ליבוביץ' ו'המקום הנכון', שם בכל אחת מהן רכש חליפת 'סירטוק' חב"דית, כשלסיום הוא מקנח ב'גרטל' חב"די עבה.

אז האם בקרוב יוכלו לראות אוהדי בית"ר ירושלים את בעל הקבוצה מגיח מתא הכבוד בלבוש שטרם נראה כמותו במגרש? או שמא לאחר ניצחון צפוי אגאייר לרדת לריקוד 'מצווה טאנץ' על הדשא בעזרת הגרטל החדש? ימים יגידו...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר