3 שבועות אחרי: הזוכה ב-74 מיליון שקל בלוטו עדיין לא הגיע

לאחר ההגרלה פנה תושב הצפון למשרדי הפיס וטען שזכה בפרס אך איבד את הטופס ■ במפעל הפיס מבהירים "אין טופס - אין זכייה" ומזכירים: אחרי חצי שנה מתבטלת הזכייה

שרות גלובס | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

שלושה שבועות לאחר הזכייה הגדולה בלוטו, איש עדיין לא הגיע לדרוש את כספי הזכייה בסכום של 74 מיליון שקל. במפעל הפיס מבקשים להזכיר: הזכייה מתבטלת לאחר חצי שנה. אז אם בכל זאת הטופס בידיכם - כדאי שתמהרו להגיע.

"מאז ההגרלה פנו אלינו ארבעה אנשים נוספים בטענה שמילאו את הטופס עם המספרים הזוכים - אך איבדו אותו", מספרת דולין מלניק, דוברת מפעל הפיס. "חשוב לנו להדגיש שלזוכה יש רק שישה חודשים מרגע ההגרלה להגיע ולגבות את סכום הזכייה".

מלניק מבהירה כי על פי ניסיונם כי היו בעבר מקרים שבגללם לא הגיע אף אחד לגבות את הכסף: "להערכתנו האדם, ככל הנראה, לא יודע שהוא זכה עדיין", כמו כן היא מסכימה כי קיים סיכוי שהטופס אבד. "בלי טופס אין זכייה, אנחנו רגילים לכל מיני סיפורים כאלה שהזוכה טוען שאינו מוצא את המסמך, אבל אנחנו מקווים ומצפים לבואו של הזוכה עם הטופס הנכון", הוסיפה הדוברת.

מה קורה אם הזוכה לא מגיע ? "שישה חודשים, זה הזמן שיש לו להגיע ואם לא הכסף חוזר למפעל הפיס להקצאה מחודשת של הפרסים" מבהירה מלניק. הדד-ליין הוא ה-29 ביוני. מי שעדיין לא בדק את הטופס, מוזמן להזדרז, אולי אתם הזוכים?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר