חגיגה בספארי

מזל טוב: הקרנף נקרא 'רובי' על שם הנשיא ריבלין

ריאהנה, קרנפית רחבת שפה, בת ה-11 המליטה אתמול (ראשון) בן שלישי, ולאחר הצעות רבות שהתקבלו, החליטה ועדת השמות לקרוא לו 'רובי' על שם הנשיא היוצא (מעניין)

הקרנף רובי (צילום: עדי אדלסהיימר)

חגיגה בספארי: ריאהנה, קרנפית רחבת שפה, בת ה-11 המליטה אתמול (ראשון) בן שלישי, שמצטרף לרמי שנולד לפני כחמש שנים ולרייני-רפיקי שנולד לפני יותר משנתיים.

הקרנפית והקרנף החדש (צילום: שירה ענבר דנין; באדיבות הספארי)

מאז הלידה זרמו לספארי הצעות רבות לשם לקרנף החדש, לבסוף ועדת השמות של הספארי בחרה בשם "רובי" על שמו של הנשיא היוצא רובי ריבלין.

בספארי ציינו כי "כמו הנשיא העשירי של מדינת ישראל גם הוא נדיר ומיוחד, יעלה חיוך על פני כל מי שיפגוש אותו, יעלה את קרנה של מדינת ישראל בעולם ויסייע רבות ברביית אוכלוסיית הקרנפים רחבי השפה".

המטפלים בספארי חישבו את זמן הלידה המשוער של הקרנפית ואתמול בבוקר כשהגיעו ראו את הקרנפית יוצאת מגדרת היולדות של קובוסי המים, כשלידה צועד בבטחה גור קטנטן אך חזק.

(צילום: שירה ענבר דנין; באדיבות הספארי)
(צילום: שירה ענבר דנין; באדיבות הספארי)

בספארי ציינו כי מדובר באמא מנוסה ובכל זאת, כדי לשמור על בטחונה, מתבצע מעקב אחריה ואחרי הגור שלה והמטפלים צופים בהם ממרחק סביר כל הזמן. כפי שנהוג בספארי, מיד לאחר ההמלטה האם והגור הועברו למתחם בית היולדות בסוואנה האפריקנית, שם יתחזק הקטן בנחת, עד שיצא בעוד מספר שבועות בוגר יותר לרחבי השטח הפתוח.

זהו הקרנף ה-33 שנולד בספארי מאז הקמתו. הספארי הוא גן החיות המוביל בעולם ברביית קרנפים וכל המלטה כזו מרגשת את כל קהילת שומרי הטבע והעוסקים בריבוי קרנפים. מדובר בבעל חיים שנמצא בסכנת הכחדה חמורה וריבוי הקרנפים הוא בעל חשיבות גדולה במיוחד.

(צילום: שירה ענבר דנין; באדיבות הספארי)
(צילום: שירה ענבר דנין; באדיבות הספארי)
(צילום: שירה ענבר דנין; באדיבות הספארי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר