ממלחמת ששת הימים

גופת חייל ירדני אותרה במהלך חפירות הרכבת הקלה בי-ם

ברקע מאבק הקיצוניים: לפני מספר ימים, במהלך חפירות לעבודות הרכבת הקלה, אותרה גופת חייל ירדני שככל הנראה נפל במהלך מלחמת ששת הימים. הגופה נלקחה לבדיקה סופית באבו-כביר (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילומים: באדיבות המצלם)

54 שנים אחרי, במהלך עבודות לבניית קווי הרכבת הקלה החדשים בירושלים, נמצאה גופה שככל הנראה הייתה של חייל ירדני שנהרג במהלך מלחמת ששת הימים.

לצד גופת החייל נמצאה טבעת, סכין, שעון וקסדה השייכים לצבא הירדני. אחרי שאותה הגופה הוזעקו למקום כוחות מז"פ, והגופה הועברה לאבו כביר, בכדי לוודא כי אכן מדובר בגופה של חייל ירדני. לאחר סיום הבדיקה, ישראל תעדכן את ירדן במקרה.

תיעוד: כך השחיתו קיצוניים כלי רכב של העירייה במחאות הרכבת

הגופה אותרה באיזור גבעת התחמושת, התרחש לדעת פרשנים רבים - הקרב הקשה ביותר במלחמת ששת הימים. בקרב נהרגו 71 לוחמים מירדן, ו-37 חיילים ישראלים.

יצוין, כי הקיצוניים המתנגדים להקמת הרכבת הקלה בירושלים - בשל "בעיות צניעות", מחריפים מדי יום את מאבקם הנוקשה כנגד הרכבת.

רק בתחילת השבוע, השחיתו הקיצוניים טרקטורים ומכבישם בהר חוצבים בירושלים. הכבאים שהגיעו למקום, הבחינו כי נגרם נזק רב לכלים היקרים, ועליהם גם רוסס גרפיטי "לא לרכבת הקלה". כוחות משטרה וזיהוי פלילי, שהגיעו למקום הבוקר פתחו בחקירה.

מקרה דומה התרחש לפני כחודש וחצי - בסמיכות מקום - ברחוב שפע חיים בירושלים, כאשר מכבשים, שנועדו לסלילה מחודשת של הכביש, הוצתו על ידי גורמים קיצוניים. במשטרת ישראל פתחו בחקירת המקרה, והנזק של שריפת המכבשים הוערך בסכום עצום של 2.5 מיליוני שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר