זכיית ענק

הלוטו בארה"ב: זוכה יחיד ב-1.35 מיליארד דולר

אחרי שלושה חודשים שאיש לא זכה בפרס הגדול בהגרלת ה-Mega Millions בארה"ב, המארגנים הודיעו על זוכה יחיד בפרס הגדול – שהגיע לסכום אסטרונומי של 1.35 מיליארד דולר (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחרי שלושה חודשים שאיש לא זכה בפרס הגדול בהגרלת ה- Mega Millions בארה"ב, הודיעו ביום שישי האחרון מארגני התחרות על זוכה יחיד בפרס הגדול – שהגיע לסכום אסטרונומי של 1.35 מיליארד דולר. הכרטיס הזוכה נרכש במדינת מיין, וזו הפעם הראשונה שהזוכה בהגרלה מגיע מהמדינה.

אדם אחד, שרכש במדינת מיין כרטיס להגרלת ה-Mega Millions בארה"ב - זכה בסכום הענק של 1.35 מיליארד דולר, כך הודיעו המארגנים.

במשך שלושה חודשים איש לא זכה בפרס הגדול בהגרלה, עד ליום שישי האחרון. הכרטיס הזוכה עלה שני דולר בלבד ונרכש בחנות נוחות בתחנת דלק בעיירה לבנון בדרום מיין, וזו הפעם הראשונה שהזוכה בהגרלה מגיע מהמדינה הזו.

המספרים שעלו בגורל הם 30, 43, 45, 46, 61, והמספר הנוסף 14. ומה סיכויי הזכייה? 1 ל-302.6 מיליון.

כעת, עומדת בפני הזוכה שאלה הרת גורל - האם לקבל את כל הסכום בתשלומים שנתיים - למשך 29 שנים, או לקבל רק חלק מהסכום - 724.6 מיליון דולר, בתשלום אחד. רובם, אגב, בוחרים באפשרות השנייה.

הזכייה הנוכחית היא השנייה בגודלה בהגרלת ה-Mega Millions. בחודש אוקטובר בשנת 2018, תושב קליפורניה זכה ב-1.537 מיליארד דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר