צלם 'כיכר' מגיש

תמונת השבוע: אם הבנים שריגשה וטלטלה את עם ישראל

כולם דומעים ונמסים מעוצמת הטרגדיה, והיא - שמתמודדת עם הכאב יותר מכולם - כמו מבקשת להרגיע, לעודד ולחזק עם תמונת שני בניה, בידיה • 'תמונת השבוע' של צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג (מעניין)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

רציחתם של שני האחים אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד למשפחת פלאי, בפיגוע הנוראי בערב שבת קודש, טלטלה את עם ישראל. אין מי שנחשף לתמונתם, ולא כאב והתעצב על פטירתם.

>> למגזין המלא - כנסו <<

אל בית המשפחה ברחוב מינץ בשכונת רמות, הסמוך למקום הפיגוע, נהרו אלפים. רבנים ואישי ציבור לצד עמך בית ישראל, שביקשו להשתתף באבל ובצער, כי הרי איך אפשר לחזק אמא שהלבישה את שני בניה בבגדי השבת, נפרדה מהם לשלום בדרך לשמחה משפחתית - ובפעם הבאה שראתה אותם, היה זה כשהתבקשה לזהות את גופתם שנמחצה תחת רכב המחבל הארור.

אלא שאז, נכונה הפתעה לכל האלפים והרבבות שנחשפו לדמותה המיוחדת של האם, דבורה פאלי.

חרדית מירושלים, שכנראה מעולם לא דיברה בתקשורת או מול קהל, הצליחה ברהיטות ובעוצמות שקשה למצוא, לחזק את כולם באמונה עמוקה ובהירות מחשבתית, כשכמובן אינה זונחת את הצער העצום מפטירת הבנים, לא שוכחת את בעלה ששוכב פצוע בבית החולים ונעדר מה'שבעה' או את ששת ילדיה, שחרב עליהם עולמם.

כולם דומעים ונמסים מעוצמת הטרגדיה, והיא - שמתמודדת עם הכאב יותר מכולם - כמו מבקשת להרגיע, לעודד ולחזק, עם תמונתם המאירה של שני בניה, אותה היא מחזיקה בידיה ולא מניחה כמעט לא לרגע, ומסבירה במאור פנים כי יש בורא לעולם, ומה שמגיע ממנו מקבלים באהבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר