הפגנה בבני-ברק: "סלקום רימתה אותי"

מנהל תחנת מוניות בבני-ברק הגיע אתמול, יחד עם כמה מחבריו, למרכז סלקום בבני-ברק וחולל מהומה. הסיבה: "החברה שיקרה עליי"

חיים חזי, מנהל תחנת המוניות "ציפורי קלאס" ארגן אתמול הפגנה סוערת מול מרכז שירות ומכירות של חברת "סלקום" באיזור התעשיה הצפוני של בני-ברק.

חזי נתבע ב-12,000 שקלים על-ידי חברת "מירס", לאחר שעבר ל"סלקום". זאת האחרונה הבטיחה לשלם את דמי ההתנקות מ"מירס" אולם לא עשתה זאת.

"יש פה צדק. אני נלחם בשביל העם", אמר אתמול חזי ל"כיכר השבת". "הם הביאו לפה שלוש פעמים משטרה. שיתביישו".

כשהוא מצויד במגפון ובכמה חברים טובים, ניסה חזי להתריע בפני באי מרכז השירות על השרות הקלוקל, לטענתו, של החברה.

"אני לא זזו מכאן מכאן עד שימחקו את החוב השיקרי", אמר.

ואם הצעד הזה לא יועיל? חזי מבטיח להשיב מלחמה. "יש לי חמישים נהגי מוניות. אני אקשט להם את הרכבים ונארגן שיירת הפגנה בבני ברק ובערים נוספות".

תגובת חברת סלקום: "מדובר בעסקה משנת 2008 שנבדקה ונמצאה תקינה ולמרות זאת מנהל בכיר בחברה יפגש עם הלקוח לנסות לבחון את הדברים שנית".

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (100%)

לא (0%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

40
תחנה מספר אחת בכל בני ברק נהגים אדיבים ועוזרים מחירים עממיים לא יקרים תתקשרו ולא תתאכזבו שרות לכל מקום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דורון
39
אבל הם טוענים שהשרות באורנג' לא יותר טוב זה כל מה שיכלו לטעון אחרי שרימו את אמא שלי ופיתו אותה להצטרף למסלול לא משתלם בטענה שנותנים לה "דקות חינם" והיא בכלל הבינה שזה מתנה.. כאשר ביקשנו אסמכתא לא נתנו לנו כלום אפי' לא הקלטה ואמא שלי לא זוכרת אם נתנה להם מס' כרטיס אשראי הם טוענים שכן... לכן ב
ממליץ לעזוב
38
אני התנתקתי עקב הכתבה
אבנר
מה המספר של המוניות שלהם?
דוד
5701545
מוטי
37
כנציג משווק מורשה של סלקום 3 שנים עם מעגל לקוחות גדול אני חייב לכתוב שיש לכל רשת סלולארית לקוחות שמרגישים מרומים או "נעקצים" כלשונם.. בסה"כ מדובר בחברה אשר השקיפות היא נר לרגליה והיא דואגת ללקוחותיה וקשובה לצרכיהם החל ממנכ"לינו היקר מר עמוס שפירא ועד אחרון המשווקים ו/או המתקינים.. חשוב באמת לרכוש אצ
נציג משווקים מגזר חרדי
36
אותנו במוניות כגון:מאדם שלישי תעריף לילה אם עולים עם כמה שקיות אז זה נקרא משלוח לא חסר גם לכם בקיצור,אני מכירה מוניות שקובעות מחיר אחת ולתמיד,אך לכם יש כל מיני המצאות חדשים לבקרים אז תתחילו להתעורר(מכוון בעיקר לתושבי גוש דן). קצת הרגשתם בכיס וכבר............
עידית
:) תלמדי לדבר עברית
יהודי
35
חברים בתור אחד שעבר את כל החברות השונות אני יכול להבטיח לכם שפלאפון הם הגנבים הגדולים עם קנסות ומחירים שלא תאמינו מאיפה זה בא לכם אחריהם זה סלקום שמעלים כל פעם סעיף חדש וגובים עליו כסף עכשיו אני באורנג׳ ולמעט כמה חיובים קטנים המחיר ובשירות שם מעולים
אברהם כהן
לכל חברה הטקטיקה החביבה עליה לרמות אצל אורנג' זה טעויות קטנות בחשבון
בעל נסיון מוגבר
חברת פלאפון גנבה עם קבלות. זה ידוע. המשווקים שלהם אומרים לך ברור, תשלם מה שאומרים לך אפילו שאתה צודק, כי יש לנו סוללה של עורכי דין שלא תוכל לעמוד מולם בבית משפט, לך אין את הכסף שיש לפלאפון להעמיד עורכי דין, גם השופט הידוע מתל אביב ימ"ש. שמטפל בכל תיקי חברת פלאפון, נכחתי יום רביעי אחד במשך שעו
בן חיים
34
גם שם הם ערמומים ומניפולטיביים. לומר את האמת זו ברירת מחדל. כל החברות הסולולאריות מרמים את הלקוח התמים שאינו מבין בין ימינו לשמאלו. אני מאשים את משרד התקשורת. וכל עוד והם לא יקבלו הנחיות ברורות ימשיכו לשקר ללקוחות בפנים. אולי רמי לוי יהיה הגון יותר... מקווה שמישהו שם בממשלה ישים לזה סוף. הם עושים כ
עוד אחד
33
מדובר בחברה של גנבים ורמאים !! כל פעם מחדש מפילים בפח את הלקוחות הקיימים שלהם !
ויוי
32
זה לא יאומן עד כמה החברה הזאת שהייתה תדמיתית לפחות, מספר אחת בשוק, התדרדרה למצב כזה. אני לא יודע אם כל מי שטוען כאן שסלקום רימו אותו הוא לקוח החברה כיום או היה בעבר, אבל אם זה המצב שלהם, מצבם גרוע מאוד כי הלקוחות שלהם ואני ביניהם, פשוט שונאים אותם. אני מניח שרבים כמוני, מחכים לכניסה לתחרות בשוק הסל
שייע
31
סלקום מצרפת את מנוייה לשירותים נוספים בתשלום בלי לשאול אותם. היא שולחת הודעה על כך למנוי בSMS. על מנת להסיר את השירות, יש לעבור שבעה מדורי גיהנום בטלפנייה שלהם ולשלוח פקסים למינם. פעם אחרונה עשו לי זאת ביום שישי - כשאף מוקד לא יכול לטפל בכך. המטרה ברורה - אחוז מסוים (וגדול) מהלקוחות יתעלם מכך כיו
מנוי סלקום
30
סלקום למדו מפלאפון לגנוב.
חיים
29
לא יודע איך להתמודד נגד עורכי הדין שלהם, צריך למצוא פתרון לעניין הזה. כדוגמת קנס גדול מאוד לטובת הלקוח כשחברות תובעות אותו והוא זה שצדק בטענות, ואם יהיה לטובתו סכום גדול יהיה לו שווה לשלם לעורך דין כנגד החברה.
ינקי
28
רשעים הסיפור שלי ארוך היתי כותב אותו אם לא היתי מתעצל..........אבל תאמינו לי הם גנבים
dmatari1988
27
ימים .הם רואים שאין שיחות יוצאות.זה מה שמשתק את החברה. רק מה צריך קבוצה גדולה לזה .ע"מ שזה יה' יעיל. חרם חרם חרם.
בקר
26
האדם הזה חייב לכל העולם כסף ולא משלם הוא גנב גדול מגיע לו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי
25
גם עליכם צריך לעשות הפגנה על כל הגנבים שבינכם החל משלתיאל ונגמר במזרחי ואסור הנהגי טנדר המזוייפים והגנבים
שמרית
24
אורנ'ג חברה עם תודעת שרות.
גולדי
23
ימים .הם רואים שאין שיחות יוצאות.זה מה שמשתק את החברה. רק מה צריך קבוצה גדולה לזה .ע"מ שזה יה' יעיל. חרם חרם חרם.
בקר
22
באמריקה החברות הגדולות שעושות הון עתק מהשירות לאזרח, רועדות מפחד לרמות לגנוב או לעשוק את האזרח. בישראל עושקים את האזרח בחסות בתי המשפט והשופטים.
יוסי ניו יורק
21
אחלה שירות אחלה נהגים בתור אחד שהיה נוסע גם בדקר וגם באיילון וגם במעייני הישועה חזי קלאס הוא הטוב ביותר!
סמי
20
ל-3 שנים איך אפשר לצאת באמצע?????????
טלי
19
גם אותי סלקום עושקים וגונבים עד היום הזה ואין מושיע לי לחצני מידם ...
מוטי23
18
אחד שמנוי לסלקום בעל כורחו
נעשק
17
מחר בשעה 9 בבוקר הוא עושה עוד הפעם הפגנה!!!!!!!!!!!!!!!!! מוזמנים!!!!!!!!!!!!!!!!! נגד סלקום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוניות
16
לפני שלוש שנים נגנב ממני מכשיר סלקום באותו תקופה גם לא שילמתי את החשבון וכו' והנה עוברת לה תקופה מתקשרים אלי מסלקום ומתחילים לאיים עלי שאני חייב וכו' אמרתי אוקי מה הסכום הכולל של הכל כולל הכל אומרים לי 7000 שקל שילמתי להם עד הפרוטה האחרונה והנה היום אני מקבל טלפון שאני חייב עוד 4000 שקל על המכשיר הג
יענקי
15
גנבים לא מהיום
דו
14
עשיתי סקר שוק וגיליתי שסלקום הכי יקרים במכשירים הכשרים.
מירב דולב
למירס כשר יש מכשירים איכותיים, אני מרוצה
לקוח מירס
יש לי מירס כשר ויוצא לי בסה"כ 70 שקל בחודש אני ואשתי. בחברות אחרות הייתי משלם יותר מ-200 שקל בחודש.
חיים
תבוא אתראה את החשבון מירס שלי,הם הכי מומחים בלגנוב, זה עוד בכשר, בעסקי בכלל עשקו אותי,עד שלא לקחו 30 אלף לא עזבו אותי,מאחל להם רק רע
דניאל
סך הכל 35 בחודש ומדבר 800 דקות לכל הכשרים והנייחים בחינם!!! 35 ש"ח כולל מכשיר כולל מע"מ זה המבצע החדש שלהם
יצחק א.
13
אייןןן על אורנגג איןןן
123
12
למערכת ככר השבת מתוכן התגובת נראה ש100% חושבים שסלקום גנבים, אני כאן אומר לכולם שגם אני חושב שהם חומסים ללא רחם, בנסיבות האלו שכולם כך חושבים אבקש מאתר ככר השבת לבקש את תגובת סלקום לענין זה.
שלום
ואל תשכח להביא שוטר שיעצור אותם
נו שוין
11
תברחו מסלקום.
אבי
10
סלקום גנבים מה חשבתם שאני יכתב פשוט וקל אל תתחברו לחברה הזאת וזהו זה נקודה.‏ סוף פסוק: (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף
9
לא מזמן סגרתי עסקה עם נציג מכירות בסלקום. לא חשוב מה פרטי העסקה שססוכמו, העניין הוא שגיליתי בחשבונית שנשלחה אלי לאחר חודש שהנציג חייב אותי על תוכנית ל-18 חודשים במסלול שונה ממה שסיכמנו בינינו. כעסתי מאוד ואכן מנהל שירות הלקוחות סידר את הטעות וזיכה אותי. כששאלתי אותו איך אוכל להאמין שבפעם הבאה כשאסגו
שי
יש לי נסיון של 15 שנה באורנג', כל טעות אפשר לסדר טלפונית מבלי להגיע לנציג שרות, השרות שלהם אמין, והרבה יותר טוב ופשוט, נציג פלאפון היגיע לבית העסק שלי וניסה לשכנע אותי שיתן לי הטבות מפליגות ומכשיר יקר וכו'.. וכו'.... לאחר חודשיים מצאתי את עצמי בבית משפט עם טביעה של חברת פלאפון, עם שקר גס של הנ
בן חיים
8
תדעו לפני שאתם חותמים חוזה תבדקו גם את האותיות הקטנות
חיים
7
לפני סיום ההתחייבות החברה שלכם תרצה אתכם מאוד לכן לכו לקבל הצעות משלושת החברות האחרות וחשוב שיהיה בפקס ואחרי שהגעתם למסלול הכי טוב תחזרו לחברה שלכם והם ידאגו שתשאור אצלם.
המגיב
6
גמאני בתור לקוח "סלקום" לשעבר נעשקתי בסכום משוער של 10 אלף ש"ח! בוא תעשה הפגנה גם בירושלים, רק כך הם מבינים!! חזק ואמץ!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הנרי
5
כימעט כל חברה מחברות הסלולר גנבים!!! הכי גנבים זה חברת פלאפון שיש להם עו''ד גדולים שיודעים להוריד את הלקוח האפספוס. אורנג' וסלקום גם גנבים לפעמים ולאחרונה פיקששו, עד שהמנכ''ל עמוס שפירא לא יבין את זה אז רק ירד להם השם המותגי שהצליח עד כה. גם אני נעקצתי ע''י כמה פקידים בסלקום עד שבאו להתחנן אליי ש
יהודי
ציינת את פלאפון, אורנג' וסלקום.. זה אומר שמירס לא גנבים??
חלי
לא מעניין אותם העושק וכו'... מה עוד שהכח של החברות האלה והלובי הענק שלהם מצליחה לסובב את הראש לח"כ הלא תמימים. כך שאין סיכו שהעניין ישתנה בקרוב.
עוד
4
ועכשיו אין לי משחקים בחשבון. לא מפילים עלי דברים שלא ביקשתי, הכל מסודר ומדוייק. שרות לקוחות מקשיב ומנסה לעזור בכל דבר ולו הקל ביותר. מגיע לכם סלקום - הגיע הזמן שיפרסמו אתכם!!! תעברו למירס ותהנו!!!
יצחק א.
3
אני מארגן עוד 20 איש שיפגינו
לקוח סלקום
2
זה מקרה מייצג או "האחוז המאוכזב"?...
יצחק27
המלצה שלי תברח, אני לקוח עיסקי משלם מעל 2000 ש"ח לסלקום חברה גרוע, ללא שרות, לא כדאי, תברח מהם, אח"כ הם שמים עליך פס.
צחי
על פלאפון גם היו הרבה תגובות נגד החברה.. אני טועה?
יצחק27
השאלה, מי אחראי לנטרל את החברות האלה שהם מונופול וצוחקים כל הדרך אל הבנק על חשבון הלקוח התמים שנפל בפח.
צדק
לומר שהם על הפנים, עושה רושם שכל החברות הסלולר אינם אמינים, וזה מתחיל מהחוזים שלהם - כאורך הגלות, אף פעם לא קראתי את החוזה שלהם, וישר מחתימים אותך, ואם תשאל את הרשות להגנת הצרכן, הם אומרים במפורש שיש לקרא את התנאים בטרם חותמים. אחרי שאתה לקוח שלהם, הם מתחילים לשחק עליך ולרמות אותך, ואין חשבונית ש
יהודי
יש קבוצה מיוחדת בסלקום שבוררים את הלקוחות שלא כל כך מתענינים בחשבון שלהם ועושקים אותם עד שהם מגלים ואז כבר מאוחד
יודע
פרסם קצת נתונים שיתנו אמינות לסיפור
גשש בלש
1
כאחד שיודע מבפנים,חברות הסללולר חייבות לעגל פינות בכל מיני הסכמים, הם פשוט צריכות להראות לבעלי המניות כמה עברו אליהם מחברות מתחרות+ שורות רווח אמיתיות או מדומות וכו. חזק ואמץ רק עם פירסומא ניסא יצא לך משהו,אולי.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר.

אולי גם יעניין אותך:

עוד במעניין: