(חרדי) אחד מול 200

משה מקס, תושב בני ברק, זכה בשני פרסים יוקרתיים בתחרות "מצטייני המחשוב של ישראל 2010". הוא גבר על מאות מועמדים. משה מקס אינו רק מצטיין מחשוב בקני מידה עולמי, אלא גם מגיד שיעור בהלכה, מזה שנים רבות, על פי פסקי רבו ע"ה הרב משה לוי. כל הפרטים, סיקור ותמונות

מקס נושא דברים (אנשים ומחשבים)

משה מקס, תושב בני ברק, זכה בשני פרסים יוקרתיים בתחרות "מצטייני המחשוב של ישראל 2010" (Israel IT-Awards 2010) .

תחרות "מצטייני המחשוב" של הארגון "אנשים ומחשבים" העורך כנסים ועיתון מקצועי מוביל בתחום, נערכת מדי סוף שנה אזרחית, ומרכזת עניין, כבוד ויוקרה עבור עשרות אלפי אנשי תוכנה ומערכות מחשב ומידע בישראל. התחרות מחולקת לקטגוריות שונות, וכל גוף, חברה או ארגון, יכול וזכאי להגיש את מועמדותו לקבלת הפרס לאותה קטגוריה .

צוות שופטים מקצועי מכל תחומי המחשוב בוחן את הפרויקט, ולאחר מכן בוחר את הפרויקט הזוכה לאותה שנה באותה קטגוריה, תהליך האורך מספר חודשים.

משה מקס, תושב בני ברק בן 50 משמש כמנהל מחלקת תשתיות תוכנה ואינטגרציה ממוחשבת, באגף המחשוב של עיריית תל-אביב.

מתפקידי המחלקה פיתוח מערכות מורכבות לשם יצירת אינטגרציה בין פלטפורמות ממוחשבות רבות. עיריית תל אביב נחשבת בין ארגוני המחשוב הגדולים והמורכבים בישראל מבחינת היקף וכמות המערכות הממוחשבות. את מורכבות טכנולוגית זו מנהל מר משה מקס מזה 25 שנה, הזוכה להערכה רבה בקרב מנהלי ומקצועני המחשוב בישראל, והכל בענווה ובצניעות.

לתחרות הנ"ל השנה הגיש מר משה מקס 2 פרויקטים, אשר תוכננו ובוצעו על ידו וצוותו בעיריית תל אביב.

הראשון: שמ"ש: שדרה מרכזית לשירותים עסקיים – נימוקי השופטים היו כי שמ"ש מאפשרת נגישות קלה ושקופה, אל השירותים העסקיים הממוחשבים בעיריית תל אביב , עבור כלל הפלטפורמות והמערכות הממוחשבות בעירייה. המערכת מספקת, עבור ארגון מורכב, זרימת מידע בטוחה ואמינה בין המערכות.

השני: מערכת נת"ע: מערכת ניטור תהליכים עסקיים – נימוקי השופטים היו כי

מערכת נת"ע הינה ייחודית בכך שהיא מזהה ועוקבת באופן אוטומטי אחר אופן הביצוע של תהליכים ממוחשבים (תהליכים לא-מקוונים) הפרוסים בכמה פלטפורמות וטכנולוגיות שונות בעירייה. המערכת מספקת, אוטומטית, מידע לאנשי התמיכה וללקוחות המערכות השונות, על כל חריגה או תקלה בביצוע התהליכים, ובכך מאפשרת למערכות הממוחשבות בעירייה לספק מידע זמין ואמין.

חרדי, מצטיין

שתי הפרויקטים הנ"ל זכו בפרס מצטייני המחשוב לשנת 2010, כאשר כל פרויקט נבחר בקטגוריה נפרדת. לתחרות הוגשו כ-200 פרויקטים שונים בקטגוריות שונות.

מארגני התחרות לא הסתירו את התפעלותם לגבי נדירות העובדה, שאותו צוות מאותו ארגון, זוכה בפרס בשתי קטגוריות שונות.

כאשר פנינו למשה מקס לקבל יותר מידע על הזכייה המרשימה, נוכחנו שוב כי יש מקום לשילוב מבורך בין תורה לעבודה. גילינו כי האיש אינו רק מצטיין מחשוב בקני מידה עולמי, אלא גם מגיד שיעור בהלכה, מזה שנים רבות, על פי פסקי רבו ע"ה הרב משה לוי מישיבת כסא רחמים. כמו כן הוא בוגר בהצטיינות תואר ראשון ותואר שני במנהל עסקים כלכלה ומימון, מטעם הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית, ובוגר יחידת המחשב של צה"ל - ממר"מ.

במסגרת ממר"מ, נזקף לזכותו ניהול צוות פרויקט מערכת זיהוי ממוחשב של גופות או חלקי גופות של חללי צה"ל על סמך כאלף ( 1000) סימני זיהוי ביניהם טביעות שיניים, טביעות אצבעות ועוד. הפרויקט הנ"ל סייע רבות לאנשי הרבנות הצבאית, החל ממלחמת שלום הגליל הראשונה, בזיהוי והבאה לקבורה של גופות חסרי סימני זיהוי רבים ל"ע.

על מסלול ההצלחה בתחום המחשוב הצטרף לאחרונה בנו הבכור אליעזר, אברך כולל מספר שנים, שבתקופה האחרונה מתקדם בהצלחה בקורס התוכנה היוקרתי בממר"מ, במסגרת פרויקט שח"ר תיקשוב לחרדים, וגם בו ניכר שממשיך בהצלחה את דרכו של אביו, הן בתחום התורני בלימוד הלכתי ומסירת שיעורים, והן בתחום המקצועי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר