צפו בגלריה: המסע שערך זק"א לילדים החולים

אתמול נערך מסע שטח לילדים חולים ומגבלים לירושלים ע"י מתנדבי יחידת הגיפים של ארגון זק"א. הילדים המיוחדים שוהים במושב נחלים במרכז במסגרת מחנה קיץ של ארגון חברים לרפואה. במהלך המחנה הילדים יוצאים לפעילות בכדי לשמח אותם ולשכוח את הכאבים והמחלה שבא הם נאבקים מידי יום

דוד קליגר | כיכר השבת |

אתמול נערך מסע שטח לילדים חולים ומגבלים לירושלים ע"י מתנדבי יחידת הג'יפים של ארגון זק"א. הילדים המיוחדים שוהים במושב נחלים במרכז במסגרת מחנה קיץ של ארגון חברים לרפואה. במהלך המחנה הילדים יוצאים לפעילות בכדי לשמח אותם ולשכוח את הכאבים והמחלה שבא הם נאבקים מידי יום בבתי חולים.

בשעות הבוקר (שלישי) התקבצו עשרות רכב שטח של מתנדבי יחידת הגיפים לאיתור נעדרים של זק"א בחצר ישיבת נחלים. כל רכב קושט בבלונים ובשילוט מיוחד ולאחר התארגנות קצרה המסע יצא לדרכו לכיוון ירושלים דרך השטח ההררי שמתאים רק לרכבי שטח.

לקראת סיום המסלול עצרו הגיפים במעיין 'עין לבן' הממוקם בהרי ירושלים שם המתינו להם הפתעות: מאהל בדואי ענק שהוקם במיוחד לחברי המסע ושולחנות ערוכים עם בשרים שהכינו עבורם מתנדבי זק"א.

הילדים הנרגשים לא הפסיקו לחייך ולהודות למתנדבים על המסירות והפעילות המיוחדת שארגנו עבורם.

גד המשמח

לפעילות הצטרף הזמר גד אלבז ששימח את הילדים והקדיש להם שירים לפי בקשתם. הילדים החולים והחונכים המסורים רקדו ושמחו לצלילי הזמר גד אלבז, שבנוסף לשירה חילק לכל חניך וחונך דיסק חדש משיריו עם הקדשה אישית.

נציגים של ארגון זק"א העניקו תעודת הוקרה מיוחדת לאלבז על שלמרות עיסוקיו הרבים הגיע בהתנדבות להיות ולשמח את הילדים החולים שיכולו לשכוח מהכאב.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות של זק"א ויזם המסע, סיפר: "את היום גיבוש של היחידה בחרנו לעשות למען הילדים החולים, המתנדבים שפועלים במסגרת ארגון זק"א באיתור וחילוץ נעדרים בשטח, ביקשו יום חופשי מהעבודה ולקחו חלק במסע שטח לירושלים".

"מרגש עד דמעות לשמח ולשיר עם הילדים המקסימים", אמר אלבז. "את השירים שלי ליווה באורגן נייד ילד שהוא משותק ברגליו ולוקה בעיניו. שרנו 'אנא בכוח' ובכינו ביחד מהתרגשות. אני מודה לארגון זק"א שנתנו לי את האפשרות להיות בפעילות החשובה הזו".

בסיום הארוחה בשטח המשיכו מתנדבי יחידת הגיפים של זק"א במסע עם הילדים לגן החיות התנכי שם סיירו וליוו אותם עד היציאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר