פרסום ראשון: המיזם של מרכז אגודת ישראל - 'אינפון'

יוזמה חדשה מטעם הלשכה המרכזית לפניות הציבור של מרכז אגודת ישראל בירושלים, יוצא לדרך • 'אינפון' - קו מידע חדשני לכלל הציבור, שייתן מענה ועזרה לבעיות השונות בהם נתקל הציבור מדי יום מול הבירוקרטיה הממשלתית • יו"ר מרכז אגודת ישראל בירושלים, מאיר פרוש ל"כיכר השבת": "כולי תקווה כי כלל הציבור ימצא בקו את מבוקשו ויסתייע בו בכל צרכיו"

חיים שקדי | כיכר השבת |

מיזם חדש מבית היוצר של הלשכה המרכזית לפניות הציבור שעל-ידי מרכז אגודת ישראל בירושלים, עשוי לתת מענה לכלל הציבור, שנתקל בחוסר מידע וידע, כאשר הוא נתקל בעניינים בירוקרטים של חיי היום-יום.

המיזם החדש הוא "אינפון" - קו מידע לכלל הציבור לבעיות השונות בהם הוא נתקל מדי יום, החל ממשרדי הממשלה ועד לעניינים פרטיים, כשעד היום לא היה למי לפנות ומהיכן לקבל את המידע הדרוש.

המחייגים לקו המידע, בעלות שיחה סלולארית רגילה, יקבלו מענה מוקלט לכל מה שיצטרכו, כאשר איש צוות יושב מדי יום על המערכת, ומעדכן את כל השינויים והתקנות החדשות, כפי שיתקבלו גם ממשרדי הממשלה העובדים בשיתוף פעולה מלא עם יוזמי ומפעילי הקו, כך שמדי יום המידע בקו יהיה רלוונטי לחלוטין.

כדוגמא, מביאים בלשכה המרכזית לפניות הציבור, את הביטוח הלאומי, אליו פונים אנשים מדי יום ומוצאים את עצמם כשהם מסתבכים בסעיפים ארוכים ובבירוקרטיה מסובכת, החל מרישום תלמיד ישיבה, קצבאות ילדים, דמי לידה, מענקי לימוד וכדומה, וכך, בחיוג פשוט וקצר ל'אינפון' הם יקבלו פירוט ומענה לכל שאלותיהם.

המידע יינתן על כל משרדי הממשלה הרלוונטיים, ויסייע לאנשים להבין את פרטי הסעיפים עליהם הם חותמים ומולם הם עומדים, ויקצר להם את הדרך לפתרון לבעיותיהם.

מלבד המידע הזה, יופיעו בקו זמני היום בהלכה ל-27 ערים חרדיות - מידע שלא קיים כיום בשום לוח וכן כל המידע על לימודי היום כתלמוד בבלי וירושלמי, כמו כן תינתן תחזית מזג האוויר ללמעלה מ-20 ערים. ובנוסף, גם זמני קבלת הקהל בלשכה המרכזית לפניות הציבור ברחוב פרס 2 בירושלים, וכן של נציגי הציבור בעיריות ברחבי הארץ.

הקו צפוי להיפתח לציבור החל ממחר בבוקר (שישי), ובמשך מספר שבועות ייבחנו נתוני השימוש בקו, בכדי לנווט את הפונים בצורה קלה ומהירה למידע בו הם חפצים, ומיד לאחר החגים המערכת תורחב ותוכפל בכדי לספק את המענה הנוח והמהיר, המחייגים יוכלו להשאיר הודעות והצעות לשיפור וייעול הקו.

מנהל הלשכה המרכזית לפניות הציבור, הרב חיים שלמה ברנשטיין, אומר בשיחה עם "כיכר השבת": "במשך ארבעה חודשים רצופים, עמל על זה צוות גדול ונרחב בכדי לארגן את המערכת שתפעל בצורה הטובה ביותר, בחסדי השם כעת אנו מברכים על המוגמר".

יו"ר מרכז אגודת ישראל בירושלים, הרב מאיר פרוש, מביע בשיחה עם "כיכר השבת" סיפוק רב מהקמת המערכת ופתיחתה לציבור לאחר העמל הרב שהושקע בה. "כולי תקווה כי כלל הציבור ימצא בקו את מבוקשו ויסתייע בו בכל צרכיו", הוסיף מאיר פרוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר