תושבת בית שמש? אין לצאת עם חלוקי בית לרחוב

מאבק צניעות חדש יוצא בימים אלו לדרך בשכונותיה החרדיות של העיר בית שמש. בפשקוויל חדש, מובאת אזהרה לנשות העיר, נערות וילדות, שלא לצאת אל הרחוב כשהן לבושות עם חלוקי בית. "אין זה צנוע ללכת עם בגד כזה ברחובות", נכתב בפשקוויל. תושב העיר, זועם בשיחה עם "כיכר השבת": "החוסר צניעות הכי גדול, זה להפיץ כזה פשקוויל"

חיים שקדי | כיכר השבת |
הסוף לחלוקים? (פלאש 90)

מאבק חדש, פושט על רחובות שכונותיה החרדיות של העיר בית שמש, ותחילתו בפשקוויל שמופץ בימים הללו, תחת הכותרת "למען קדושת מחנינו".

בפשקוויל, מובאת אזהרה לנשות העיר, נערות וילדות, שלא לצאת אל הרחוב כשהן לבושות עם חלוקי בית, מאחר ומדובר בחוסר צניעות.

בפשקוויל נכתב כי הבקשה והאזהרה הם בשם הרבנים שליט"א. "מבקשים מהנשים, נערות וילדות יקרות, לא להסתובב עם חלוקי בית למיניהם ברחובות", לשון הפשקוויל.

בהמשך מופיע פירוט של היציאות השונות לרחוב, בהן נשים נוהגות לצאת בחלוקי בית. "המתנה להסעות, לקיחת ילדים לתלמודי תורה ולגנים, קניות במכולת, הליכה לחברות או כל יציאה לרחוב".

"אין זה צנוע ללכת עם בגד כזה ברחובות", מבהירים 'המעוררים' מפיצי הפשקוויל, "ופירצה זו מביאה לקלקולים בקרב מחנינו. האבות מתבקשים לעורר זאת בביתם".

בתחתית הפשקוויל נכתב: "להווי ידוע, כי מודעה זו הייתה לעיני מרן הגה"צ ר' משה הלברשטם זצוק"ל, ועבר על תוכן המודעה, ועודד לפרסמה ברבים, וכאב על פירצה זו, אשר מחוסר ידיעה נשים ובנות אינן יודעות גודל המכשול שיש ביציאה עם חלוק לרחוב".

ברוך, תושב העיר בית שמש, שנתקל בפשקוויל החדש, הביע בשיחה עם "כיכר השבת" זעזוע. "האנשים האלו עוברים כל גבול בטירוף שלהם. ממתי נושא כזה נידון ומופץ ככה ברבים? מי שבאמת נושא הצניעות יקר ללבו, יודע ומבין שלא מעוררים על הנושאים הללו ברחובה של עיר. החוסר צניעות הכי גדול, זה להפיץ כזה פשקוויל".

לפניות לכתב: chaim@kikar.net

הפשקוויל בבית שמש. (איצקוביץ' - חדשות בתמונות)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר